leifeinar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 tenkte og kjøpe logitech mx-400 lasermus link her men hvilken musmatte bruker man til lasermus. spiller mest rpg. gotic. nwn 2, oblivion osv. så trenger ingen cs og bf presisjon... Lenke til kommentar
zeRonox Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 tenkte og kjøpe logitech mx-400 lasermus link her men hvilken musmatte bruker man til lasermus. spiller mest rpg. gotic. nwn 2, oblivion osv. så trenger ingen cs og bf presisjon... 7507484[/snapback] Da er det vel ikke så nøye, hvis du ikke trenger f.eks cs presisjon. fUNC? Eller bare en helt random musematte, svart! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=36663 steelpad XXL funke vel bra da? Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har prøvd 4-5 forskjellig matter (inkl. fUnc) til min G5, men alle var helt ubrukelig, bortsett fra Steelpad 5L som er enormt bra til lasermus Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Har prøvd 4-5 forskjellig matter (inkl. fUnc) til min G5, men alle var helt ubrukelig, bortsett fra Steelpad 5L som er enormt bra til lasermus 7507619[/snapback] er ikke steelpad matter like? Lenke til kommentar
_andreash_ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bruker Icemat til min MX1000, fungerer bra... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bruker fUnc til min MX510, funker helt fint her. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) er ikke steelpad matter like? 7509117[/snapback] Nei de er ikke like, QcK matten var blant annet helt ubrukelig Endret 16. desember 2006 av Turboman#1 Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Bruker fUnc til min MX510, funker helt fint her. 7509213[/snapback] MX510 er ikke en lasermus Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg bruker bordplata, funker fett, evt kan func anbefales, eller icemat. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Sånne anbefaler jeg. De er myke, det er ikke glass eller metall matter. De er varme, det er ikke glass eller metall matter. De er stille når man drar musen over, det er ikke glass eller metall matter. De er enklere å ta med seg, det er ikke glass eller metall matter. De er billige, det er ikke glass eller metall matter. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Bruker fUnc til min MX510, funker helt fint her. 7509213[/snapback] MX510 er ikke en lasermus 7512315[/snapback] Ehum... Hvis du tenker på lasermus som trådløs mus, nei da er det ikke ei "lasermus", men hvis du tenker på lasermus som ei optisk mus, så er det ei "lasermus".... .... Lenke til kommentar
KapteinRødskjegg Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 er QCK og fuNc matter ubrukelige til laser mus? det må være det dummeste jeg har hørt så langt i år.... hadde Logitech G5 før og den funka supert med både QCK, func OG steelpad 5L! (spiller alt fra cs 1.6 til oblivion og nfs) det er vel egentlig smak og behag men ubrukelig er de hvertfall ikke! litt mer ot: anbefaler Steelpad 5L eller kanskje en av razer mattene? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Sånne anbefaler jeg. De er myke, det er ikke glass eller metall matter. De er varme, det er ikke glass eller metall matter. De er stille når man drar musen over, det er ikke glass eller metall matter. De er enklere å ta med seg, det er ikke glass eller metall matter. De er billige, det er ikke glass eller metall matter. 7514805[/snapback] Ta heller fUnc foran tøymatte hvertfall... Jeg vil ikke ha myke matter å spille på, svært ubehagelig. Jeg har fUnc plastmatte, så de blir ikke noe særlig kald. Har headset på, så hører strengt talt ikke noe når jeg gamer. Tøy og plast, samme støy. De er lett å ta med seg, men har et pent metallcover som jeg kan legge matten min i, så det er ikke så mye stress. Kostet rundt 200 kroner for 2 musmatter. På den ene sida er det for kulemus, for den andre er det for optisk mus. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det som er pluss at de er myke er at det ikke blir så vondt i hånda. Når du ikke spiller og ikke har headset på så er det irriterendes med støy. Tøymatte koster 18 for 2, som er noe billigere enn 200. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Har blitt vant med ei hard musmatte, men det er nok fint å ha ei myk Samme gjelder støyen, legger ikke merke til noe :| kan være for at jeg har brukt den i et par år, og den er slitt seg speilblank <3 Selvsagt, hvis man ikke har råd eller synes det er verdt å kjøpe ei matte til 200 kroner, så kjøper man ei tøymatte til 20 kroner, men hvis man orker å gå "all-in" for å kjøpe ei god optisk mus, så tar man seg også bryet ved å kjøpe ei god musmatte. Hvorfor spør du? Skatez, slike teipsaker man fester under musa, så glir den som is. Jeg prøvde å gjøre det samme på ei tøymusmatte, uten samme virkning. Teipen ble bare støvete og den skled ikke like bra. Edit: Hvis du bruker skatez på ei fUnc i min erfaring, så blir det ingen lyd, men du må bytte teipbiter en gang i blant, men det er ikke noe problem siden du får med så mye teip. Endret 16. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Bruker fUnc til min MX510, funker helt fint her. 7509213[/snapback] MX510 er ikke en lasermus 7512315[/snapback] Ehum... Hvis du tenker på lasermus som trådløs mus, nei da er det ikke ei "lasermus", men hvis du tenker på lasermus som ei optisk mus, så er det ei "lasermus".... .... 7514878[/snapback] Han tenker nok på lasermus som bruker laser (infrarødt?) og ikke vanlig led som lyskilde for avlesningene. Hvis du ser på MX400 musa han liker til står det Type:Laser mens det på MX510 står Type:LED Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har prøvd 4-5 forskjellig matter (inkl. fUnc) til min G5, men alle var helt ubrukelig, bortsett fra Steelpad 5L som er enormt bra til lasermus 7507619[/snapback] Til opplysning har jeg G5 og svart fUNC. Fungerer ypperlig på begge sider av matta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå