Ulven Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som vet om det tar dem lang tid om man ringer inn ? Koster det noe å oppgradere ? Koster det noe å nedgradere ? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Når jeg oppgraderte linja gikk det veldig fort. -Koster det noe å oppgradere ? Det koster det samme for 64kb som 10 mbit -Koster det noe å nedgradere ? Hvorfor lurer du på det.? Endret 15. desember 2006 av S_tone_meg Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er vel innen en uke de sier... Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 S_tone_meg han lurer på om det koster noe for at de skal oppgradere linja.... Samme gjelder ned (noen skal ha penger for nedgradering) skulle ha det hos NGT da jeg VAR kunde der Desverre vet ikke jeg om de skal ha noe ring og spør Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 http://privat.telenor.no/Internett/Priser/...ngogflytting.go Endring av produkt/hastighet 0,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå