Gå til innhold

Hjelp meg å få en ny hobby!


Minus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gitar er en fin ting å kunne, og som sannsynligvis slår bra ann både på vors og nachspiel i mange år fremover. I tillegg er det utrolig gøy å spille et instrument. Spiller selv gitar og piano på hobbybasis, og kan i alle fall anbefale de to instrumentene :)

 

Ellers er det utrolig mange sports/idrettsgrener som er relativt obskure (les: ikke fotball eller håndball) med lav inngangsterskel, og som er utrolig gøy. Motorsport i liten skala (Trial, Gocart, Cross etc.) anbefales å prøve hvis du har en motorsportklubb i nærheten.

 

Ellers har jeg gått fra status nerd til ytterst sær når det gjelder min lidenskap for videospill. Har i løpet av det siste året anskaffet ca 300 spill til konsoller av eldre årgang (sega master system / mega drive / saturn /dreamcast) kun for å ha de stående i hylla. Avansert form for frimerkesamling, altså. Anbefales ikke hvis du ikke har råd til det, for det blir fort til at mye vil ha mer ;)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg har aldri spilt WOW, men jeg trengte også en hobby. Er BMW etusiast til hjertet og all fritid gikk med til bil bil bil... Trikset er å finne noe som du har interessert deg for tidligere og så bare prøve det ut.

Siden jeg alltid har vært fascinert av våpen og militær taktik, bestemte jeg meg for å teste ut airsoft. Som paintball, men med softguns som gir en litt større grad av realisme. Har bestilt meg "våpen" og utstyr og sleper kadaveret opp til banen så fort som mulig. Man er fysisk aktiv og det er en perfekt unnskyldning for voksne mannfolk å løpe rundt i skauen og leke krig ;)

"Vi leker ikke... Vi spiller :p"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...