Minus Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei alle sammen! Jeg vurderer nå å legge WoW-karrieren min på hyllen, og starte med noe nytt. Det som er problemet, er at jeg ikke veit hva. Fra tidligere har jeg gjort på dette (inkludert online-spill): Fotball, boksing, speideren, korps, bordtennis, Socom II på PS2, World of Warcraft og innebandy. Ofte har jeg sittet ved dataen og tenkt: "Nei, nå må jeg komme meg ut og gjøre noe.." uten at det har blitt noe særlig mer enn bare den tanken. Så nå trenger jeg hjelp fra dere til å få meg en ny interesse. Fra før så liker jeg: biler, data, kvinnfolk, musikk og tv. Om det da er noen som har et godt forslag til en ny hobby/interesse, skyt i vei! Kristian Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 lag en stor webside som handler om slikt som folk som deg liker: biler, data, kvinnfolk, musikk og tv. f.eks www.blierogkvinnfolk.com så kan du få mange medlemmer, og tilslutt lager du ett eget magasin som du gir ut en gang i måneden, som er litt Vi menn-aktig. Bare litt mer rettet mot yngre menn da.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hvis du liker biler så kan du jo se på RC biler. Ikke sånn jalla som du kjøper på ringo og slikt. Men skikkelige bensinbiler som godt gjør 80km/t. har begynt med dette selv i år, og det er utrolig arti faktisk. Skal bestille driftedekk og slikt over jula nå, og innstallert ny og større motor. Så da blir det drifting og spøling og herjing. Det burde du prøve, elsker å kjøre som en gris på grusbaner og slikt, ligge brei som bare det. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg begynte å trene på SATS dro mer ut, ble kjent med nye folk gjennom skole og fester. Er omtrent en 4 måneder siden jeg slutta. Men spiller enda en gang iblant. Hiv deg bare med noen kompiser i begynnelsen, så blir du bare kjent med flere og flere folk. Det går bare lettere også. De 2-3 første ukene var en omstilling for meg ihvertfall. Men trenger ikke å tenke op p dra ut nå. Går automatisk Håper det hjelper Mvh Thomas Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Brian_N: KJøpte min Savage X på Ringo Radio styrt er skikklig gøy om du har noen å drive på sammens med. Om du er intressert kan du ta en titt på http://forum.radiostyrt.no . Ellers kan du begynne å trene. Enten på sats, eller kansje på roing/volleyball/håndball/fotball osv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Håndball eller foto. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Om du liker musikk, hva med å lære deg å spille et instrument? Om man vil det nok, trenger man ikke være spesielt musikalsk av seg fra før av for å lære å spille noe. Men det tar tid, og penger (lærer/utstyr/bøker osv...). Og følelsen man får av å mestre noe slikt, stå på en scene og fremføre noe, slår det aller meste, etter min mening i alle fall... Men det kan oftest ta noen år med hard jobbing før du merker god fremgang... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvor mye penger har du tenkt å legge i dette her da? Hvis du har rundt 20 lapper å avse kan du jo f.eks. ta seilflylappen, begynne med paragliding, fallskjermhopping eller lignende luftige aktiviteter. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 CS er en sikker vinner. Daniel Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tren på studio Og kanskje prøve ut kickboxing eller annen kampsport enn boxing? Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Ja det er dyrt å slutte med WoW tydeligvis. =P. Du kan ta å trene hjemme, løpe i skogen (om det er noen skog inærheten). Litt billigere Edit: Få deg en deltids jobb! Endret 15. desember 2006 av Kepp Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 CS er en sikker vinner. Daniel 7507930[/snapback] Hvorfor begynne med et dataspill når han allerede har sluttet med et? Man klarer seg bedre uten. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 CS er en sikker vinner. Daniel 7507930[/snapback] Hvorfor begynne med et dataspill når han allerede har sluttet med et? Man klarer seg bedre uten. 7507971[/snapback] Fordi mange synes det er morro. Hvorfor begynne å spille et intrsument, når han allerede har spilt i korps? Hvorfor begynne på en ny sport, når han allerede har utøvet en? :ROLLEYEZOSV: Daniel Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fordi han har akurat klart å slutte med et avhenig spill og kanskje vil bli sosial? Og så skal han bli avhenig av et annet? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Fordi han har akurat klart å slutte med et avhenig spill og kanskje vil bli sosial? Og så skal han bli avhenig av et annet? 7508004[/snapback] ulogisk Endret 15. desember 2006 av drugis Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Vel, får skrive litt om det med dataspill.. Det som er, er at jeg blir alt for hekta når jeg først begynner med et dataspill.. Kan spille mange timer i strekk(avbrutt med tissepause da..) Derfor vil jeg gjerne gjøre noe annet. Programmering, kanskje. Uansett, gitar er kanskje ikke en så veldig dum ting. Hører mye på musikk der gitar er dominerende. (Den der så kanskje litt rar ut, da det som oftest er mye gitar i all musikk), men AC DC, In Flames, Metallica osv. Kreves det mye av en gitarist for å kunne spille noe som likner på det de spiller? Så.. Gitar er fascinerende. Det er jo piano og, faktisk. Det at jeg har spilt i korps tror jeg ikke har hverken positive eller negative sider om jeg velger å begynne å spille et instrument. Jeg syns det er kjedelig å gå på rekke og blås inn i en messingsak. Tror jeg må sjekke ut gitar, evt piano og se om det er interessant. Kristian Edit: Er visst en dustemoderator som har flyttet tråden sånn at ingen ser den.. Endret 15. desember 2006 av KristianG Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Foto, trening, fisking og hi-fi er alle sammen fine interesser. Fisking og foto kan kombineres. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Asso, begynn med den freshe klarinetten din? fra spøk til revolver: BEGYNN MED SHOOTFIGHTING! bedre trening skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er det da? Shootfighting? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Freefighting, søk på furious angels på video google og klikk på den første videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå