Gå til innhold

Hjelp meg å få en ny hobby!


Minus

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg vurderer nå å legge WoW-karrieren min på hyllen, og starte med noe nytt.

Det som er problemet, er at jeg ikke veit hva.

Fra tidligere har jeg gjort på dette (inkludert online-spill):

Fotball, boksing, speideren, korps, bordtennis, Socom II på PS2, World of Warcraft og innebandy.

Ofte har jeg sittet ved dataen og tenkt: "Nei, nå må jeg komme meg ut og gjøre noe.." uten at det har blitt noe særlig mer enn bare den tanken. Så nå trenger jeg hjelp fra dere til å få meg en ny interesse.

 

Fra før så liker jeg: biler, data, kvinnfolk, musikk og tv.

Om det da er noen som har et godt forslag til en ny hobby/interesse, skyt i vei!

 

Kristian ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lag en stor webside som handler om slikt som folk som deg liker: biler, data, kvinnfolk, musikk og tv.

f.eks www.blierogkvinnfolk.com

så kan du få mange medlemmer, og tilslutt lager du ett eget magasin som du gir ut en gang i måneden, som er litt Vi menn-aktig. Bare litt mer rettet mot yngre menn da..

Lenke til kommentar

hvis du liker biler så kan du jo se på RC biler. Ikke sånn jalla som du kjøper på ringo og slikt. Men skikkelige bensinbiler som godt gjør 80km/t. har begynt med dette selv i år, og det er utrolig arti faktisk. Skal bestille driftedekk og slikt over jula nå, og innstallert ny og større motor. Så da blir det drifting og spøling og herjing. :D Det burde du prøve, elsker å kjøre som en gris på grusbaner og slikt, ligge brei som bare det.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å trene på SATS dro mer ut, ble kjent med nye folk gjennom skole og fester. Er omtrent en 4 måneder siden jeg slutta. Men spiller enda en gang iblant.

 

Hiv deg bare med noen kompiser i begynnelsen, så blir du bare kjent med flere og flere folk. Det går bare lettere også. De 2-3 første ukene var en omstilling for meg ihvertfall. Men trenger ikke å tenke op p dra ut nå. Går automatisk :)

 

Håper det hjelper

 

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar

Om du liker musikk, hva med å lære deg å spille et instrument? Om man vil det nok, trenger man ikke være spesielt musikalsk av seg fra før av for å lære å spille noe. Men det tar tid, og penger (lærer/utstyr/bøker osv...). Og følelsen man får av å mestre noe slikt, stå på en scene og fremføre noe, slår det aller meste, etter min mening i alle fall... Men det kan oftest ta noen år med hard jobbing før du merker god fremgang...

Lenke til kommentar
CS er en sikker vinner.

 

Daniel :)

7507930[/snapback]

Hvorfor begynne med et dataspill når han allerede har sluttet med et? Man klarer seg bedre uten.

7507971[/snapback]

Fordi mange synes det er morro.

Hvorfor begynne å spille et intrsument, når han allerede har spilt i korps?

Hvorfor begynne på en ny sport, når han allerede har utøvet en?

 

:ROLLEYEZOSV:

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Vel, får skrive litt om det med dataspill..

Det som er, er at jeg blir alt for hekta når jeg først begynner med et dataspill.. Kan spille mange timer i strekk(avbrutt med tissepause da..)

Derfor vil jeg gjerne gjøre noe annet. Programmering, kanskje. :whistle:

 

Uansett, gitar er kanskje ikke en så veldig dum ting. Hører mye på musikk der gitar er dominerende. (Den der så kanskje litt rar ut, da det som oftest er mye gitar i all musikk), men AC DC, In Flames, Metallica osv.

Kreves det mye av en gitarist for å kunne spille noe som likner på det de spiller?

 

Så.. Gitar er fascinerende. Det er jo piano og, faktisk. Det at jeg har spilt i korps tror jeg ikke har hverken positive eller negative sider om jeg velger å begynne å spille et instrument. Jeg syns det er kjedelig å gå på rekke og blås inn i en messingsak.

Tror jeg må sjekke ut gitar, evt piano og se om det er interessant.

 

Kristian ;)

 

Edit: Er visst en dustemoderator som har flyttet tråden sånn at ingen ser den..

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...