Gå til innhold

Zelda (NES) til Wii

Excelsion

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg dette, har spillt gjennom det en drøss men ganger på pc'en så jeg måtte jo for å bote for mine svik!

Men det står at man kan spille det med Wii-mote/GC-kontroller/Classic kontroller.

Som som har prøvd det?!?

Er jo helt messed up hvis man bruker Wii-mote, venstre er ned, ned er til høyre og greier. De kan da ærlig talt ikke mene at man kan spille med det!

Noen andre som har prøvd det?

Har også Donkey Kong ettellerannet, der sto det ikke att Wii-mote virka så det er greit.

Ikke noe problem egentlig siden jeg har GC, men når det står...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken vei holder du wii-kontrolleren? Mener å huske at opp var opp osv. når jeg prøvde å bruke den i et nes-spill og holdt kontrolleren sidelengs sånn at jeg fikk d-paden på venstre side og 1 og 2-knappene på høyre side.

Endret av Dinex
Lenke til kommentar

Så ikke nok med at man må punge ut 60-70 (?) kroner for dette eldgamle spillet, men må også kjøpe en ny kontroller ? Hæ ?

Var ikke det en del av poenget med Wii, at man bare kunne snu på kontrolleren hvis man skulle spille gamle roms ?

Lenke til kommentar
Så ikke nok med at man må punge ut 60-70 (?) kroner for dette eldgamle spillet, men må også kjøpe en ny kontroller ? Hæ ?

7507270[/snapback]

Dette eldgamle spillet koster ca. 40kr hvis du kjøper wii points med kredittkort i onlinebutikken til Nintendo.

Lenke til kommentar

7507270[/snapback]

Dette eldgamle spillet koster ca. 40kr hvis du kjøper wii points med kredittkort i onlinebutikken til Nintendo.

7507303[/snapback]

Hvis man ikke har kredittkort da ? Og kan man idet minste laste ned å prøve spill før man kjøper, slik som på Xbox Live ? Og har de lagt til nye ting, slik som online spilling f.eks ?

Endret av Zylar
Lenke til kommentar
Hvis man ikke har kredittkort da ? Og kan man idet minste laste ned å prøve spill før man kjøper, slik som på Xbox Live ? Og har de lagt til nye ting, slik som online spilling f.eks ?

7507360[/snapback]

Da får du kjøpe poengkort i butikken da. Resten av spørsmålene dine mistenker jeg at du allerede vet svarene på. Hvis ikke så får du gjøre et raskt søk på intranettet så finner du det sikkert fort ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...