Excelsion Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei! Jeg kjøpte meg dette, har spillt gjennom det en drøss men ganger på pc'en så jeg måtte jo for å bote for mine svik! Men det står at man kan spille det med Wii-mote/GC-kontroller/Classic kontroller. Som som har prøvd det?!? Er jo helt messed up hvis man bruker Wii-mote, venstre er ned, ned er til høyre og greier. De kan da ærlig talt ikke mene at man kan spille med det! Noen andre som har prøvd det? Har også Donkey Kong ettellerannet, der sto det ikke att Wii-mote virka så det er greit. Ikke noe problem egentlig siden jeg har GC, men når det står... Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Snudde du wiimoten? Sånn at du holder den i hver ende? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da får du kjøpe deg en kontroller til, eller bruke gamecube kontrolleren om du har en. Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hvilken vei holder du wii-kontrolleren? Mener å huske at opp var opp osv. når jeg prøvde å bruke den i et nes-spill og holdt kontrolleren sidelengs sånn at jeg fikk d-paden på venstre side og 1 og 2-knappene på høyre side. Endret 15. desember 2006 av Dinex Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Så ikke nok med at man må punge ut 60-70 (?) kroner for dette eldgamle spillet, men må også kjøpe en ny kontroller ? Hæ ? Var ikke det en del av poenget med Wii, at man bare kunne snu på kontrolleren hvis man skulle spille gamle roms ? Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Så ikke nok med at man må punge ut 60-70 (?) kroner for dette eldgamle spillet, men må også kjøpe en ny kontroller ? Hæ ? 7507270[/snapback] Dette eldgamle spillet koster ca. 40kr hvis du kjøper wii points med kredittkort i onlinebutikken til Nintendo. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Og det er verd pengene Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) LOL! Jeg tenke jo ikke på at man kan snu kontrollen! HAHA! Da er det jo løst da, beklager :-) Rofl! Forøvrvig så synes jeg det er grei pris, jeg tjener jo penger. Kjøper det jeg vil ha! Endret 15. desember 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Så ikke nok med at man må punge ut 60-70 (?) kroner for dette eldgamle spillet, men må også kjøpe en ny kontroller ? Hæ ? 7507270[/snapback] Dette eldgamle spillet koster ca. 40kr hvis du kjøper wii points med kredittkort i onlinebutikken til Nintendo. 7507303[/snapback] Hvis man ikke har kredittkort da ? Og kan man idet minste laste ned å prøve spill før man kjøper, slik som på Xbox Live ? Og har de lagt til nye ting, slik som online spilling f.eks ? Endret 15. desember 2006 av Zylar Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis man ikke har kredittkort da ? Og kan man idet minste laste ned å prøve spill før man kjøper, slik som på Xbox Live ? Og har de lagt til nye ting, slik som online spilling f.eks ? 7507360[/snapback] Da får du kjøpe poengkort i butikken da. Resten av spørsmålene dine mistenker jeg at du allerede vet svarene på. Hvis ikke så får du gjøre et raskt søk på intranettet så finner du det sikkert fort ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå