abene Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mozilla jobber med ny versjon av e-postprogrammet Thunderbird, og en ny betaversjon er nå klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
breathe Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Det er lagt inn en mulighet til bruk av tagger for organisering av meldinger Dette har jeg gledet meg til Må prøves ASAP Edit: Tags er vel og bra, men skulle gjerne hatt items i trestrukturen som gjør at jeg kan filtrere mailen min basert på tags. Noen som vet om dette er mulig? Eller må man innvolvere seg i utviklingen for å få det på plass? Edit2: 1) Edit -> Find -> Search Messages 2) Søk på tags 3) Save search folder Endret 15. desember 2006 av breathe Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Tagger ja, omsider, håper de har lagt til muligheten for litt flere farger for å merke mailen også. AtW Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Skal taggene fungere som et alternativ til å flytte mail ut av innboksen? Dvs. at når man oppretter søkemapper så tagger man bare en mail i innboksen fremfor å flytte den ut til en egen mappe, og så vises den i søkemappa allikevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå