Ultrag Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei Leter etter alternativer for å ta opp video fra TV-en (Xbox 360, først og fremst). Jeg forestiller meg at jeg må bruke kompositt-inn, men bør jeg kjøpe et TV-inn-kort? Noen forslag? Er også på letning etter et videokamera, blir resultatet bra da? Håper på hjelp her. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Først må jeg nok kaste kaldt vann på idèen din med videokamera. Det blir neppe bra så svært bra kvalitet. Men det duger. Ellers blir det meget bra med TV-Kort. Eller kompositt inn om du vil. Disse kortene er ikke så veldig dyre. Jeg betalte 450 kroner for mitt, og det er sikkert to år siden nå. Jeg har dette kortet som dessverre er utgått. Men jeg er likevell meget fornøyd. Programvaren på mitt var forøvrig dårlig, og det er den ofte. Du kan imidlertid bruke Nero Vision blant annet som tar opp i komprimerte AVI-formater selv om det er noe mer ustabilt enn ren AVI eller MPEG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå