Prebba1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei dere. Jeg har tenkt på å kjøpe meg en bærbar pc, det meste til spilling. World Of Warcraft, Battlefield og andre krevende spill. Prisen skal være på rundt 9000-10.500. Noen forslag til en bra maskin jeg kan få for den prisen? Har egen skjerm og tastatur/mus eg kan koble til den. Takk. Preben ~ Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Har sett på en på Datakjeden. http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=1&sm=10020 Den første maskinen som er der. 9732,- Så også på den andre til 12036,- som er rett under. Den blir beskrevet som " En svært stilig bærbar PC som er kraftig nok for de mest krevende utfordringene. En 17-tommers widescreen-skjerm og ledende mobilprosessorer gjør denne bærbare PCen til et underholdningssenter " og har i tillegg 17 tommer skjerm Ser ganske bra ut =) Men klarer an store spill uten å lagge fælt? Endret 15. desember 2006 av Prebba1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den første er nok ikke så veldig god å spille med. Den andre klarer de fleste spill på medium/høy, kommer ann på hvilke spill. Sry for korte svar men har ikke tid til mer. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ta en kikk på HP DV9060 og ASUS FJ3 Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Vet ikke hva av de som er best, men den første så vel ganske grei ut? Har ikke helt peiling på innhold i pcer og hva som gjør dem best dessverre. Så håper derfor dere hjelper meg med å finne den beste pcen til prisen 12000,- Men ellers syntes jeg den første datamaskinen du postet med intel core 2 duo og 1gb ram var veldig bra .. RAM har vel mye så for om det lagger eller ikke. Vet ikke om skjermkortet var veldig bra, men har vel mye å si for grafikken. og intel core 2 duo har eg hørt e ganske bra for ytelsen =) Takker. Preben~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå