tma001 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hvordan kommer jeg meg ut av byggningen etter at jeg har drept Sam og de små hjelperne hans?? Finner ingen utvei, hopper snart ut igjennom et vindu....hjelp....:-) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det hadde kanskje vært en bittliten hjelp hvis du hadde sagt hvilket spill det dreier som om :wink: ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 ...Og poenget med å poste 4 (!!!) poster med samme tittel var...? Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 litt uheldig, var ikke meningen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jaja... shit happens :smile: Selv om det er en idé å trykke en gang, selv om det går litt tregt her til tider. Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Vi lærer så lenge vi lever har jeg hørrt.. ser ut som om det stemmer :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg regner med at dette er Mafia. Etter at du har drept Sam skal vel alt gå av seg selv? Altså at Sam løper unna og du dreper han med en pistol fra etasje over. :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg regner med at dette er Mafia. Etter at du har drept Sam skal vel alt gå av seg selv? Altså at Sam løper unna og du dreper han med en pistol fra etasje over. :smile: Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Å ****.. Må ta det om igjen då, jeg har drept Sam.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 den der rap- sangen som spilles under end credits e litt for kul=) noen som vet hvem som har laget den og hva den heter? Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Har ikke peiling, men jeg er nå igjennom spillet..jippi..:smile: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 17:07, skrev tma001:Hvordan kommer jeg meg ut av byggningen etter at jeg har drept Sam og de små hjelperne hans?? Finner ingen utvei, hopper snart ut igjennom et vindu....hjelp....:smile: Ehmm.. Du drept en person ved navn "Sam" og trenger hjelp til å komme ut av en bygning? Anbefaler at du tar kontakt med nærmeste politikammer. Dette ordner seg sikkert. Å hoppe ut av et vindu er ingen løsning. LeD Lenke til kommentar
_xeon_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Vet ikke hva den sangen heter, men gruppa heter Lordz of Brooklyn. Du kan jo sjekke http://www.lordzofbrooklyn.com Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvis du bruker cheaten som gjør han han dør på 1 skudd kan du ikke bruke, da føkker du opp poenget med cutscenene! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jippi, fant ut ka den lord of brooklyn sangen het, "Gravesend", genial, dum-di-dum, dessuten kunne gjerne Mafia hatt vanskelighetsgrader, syntes det var en anelse for enkelt, men man har nu Free Ride (extreme) da=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå