abene Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Symantec har avdekket en piratbande som systematisk har solgt piratkopier av Norton antivirus og andre produkter i tre år. Les mer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hehe Har aldri brukt Norton og har vel avinstallert det fra ca. 5-600 maskiner. Man har nok bedre alternativer etter min mening. Hvorfor pirates for Norton da? ps. seff har jeg testet Norton versjonene så det så.... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Bra! Uansett hva man mener om piratkopiering så fortjener de å brenne som tjener penger på å selge noe som ikke er sitt eget... Endret 15. desember 2006 av mad_arab Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 helt enig arab. Skjønner ikke hvorfor piratene har drevet med norton, det er jo et dårlig produkt i forhold til andre antivirus program Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 At de fikk solgt møkka er fenomenalt da! litt credit skal de ha for den Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Norton er et grusomt produkt, kan ikke forstå nytteverdien av å belaste kunder med det, men selvsagt så passer det godt til folk som har kjøpt piratversjonene og viste om det. Makan til makkverk skal man se lenge etter, personlig så tok det omtrent 5 minutter med bruk av Norton og alle pop-ups at jeg fjernet programmet fra maskinen jeg jobbet med og fikk overbevist eieren til å kjøpe nod32. Lenke til kommentar
Salemonsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skulle tro de hadde kjøpt orginalen hvis spyware fulgte med Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skulle tro de hadde kjøpt orginalen hvis spyware fulgte med 7506954[/snapback] hahahah, akkurat. Har hatt norton før, og aldri igjen noen gang. Nod32 Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 2007 versjonen funker faktisk meget bra. Syns det blir teit å klage på et produkt pga produkter som ikke selges lengre. Windows ME var skit men jeg ser ikke på det som et arkument mot å kjøpe Windows XP Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Enig med de fleste tidligere i tråden; Symantecs produkter er generelt sett forferdelige å ha med å gjøre og fungerer latterlig brukeruvennlig; og at det er flott at denne piratgruppen er på vei ned. Jo flere av de som tjener på å piratkopiere andres arbeid som forsvinner jo mindre oppblåst blir "piratproblemet" i det hele og vil forhåpentligvis være med på å gjøre temaet litt mindre "oss mot dem". Endret 15. desember 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Revox Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Betrakter Norton som et virus i seg selv. Du skal være ganske uheldig å få et virus som infiltrerer seg så dypt i maskinens register som Norton gjør. Samt du skal være ganske uheldig for å få et virus som trekker like mye ressurser samt driver bakgrunnsoppgaver i hytt å gæver. Ikke nok med det men du skal være uheldig for å få et virus som blokkerer ut så mange andre programmer fra å gjøre sin oppgave som norton gjør. Konklusjonen min er.. Er man redd for virus hjelper det ihvertfall ikke å innstallere et av de verste på markedet. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Tragisk at noen gidder å bruke tida si på å cracke et drittprogram! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Egentlig tror jeg de har funnet på hele saken selv, for å få oppmerksomhet og for å flere folk til å kjøpe makkverket! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Godt tiltak! Har også som jarmo avinstallert Norton på godt over 500 maskiner, i hvert fall. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Slenger meg på lista over folk som missliker Norton. Tror fremdeles maskinen min har fragmenter (register nøkler etc.) som er umulige å bli kvitt, men unntak av [format c:]-metoden. On topic: Synes det er bra at folk som direkte tjener penger på piratvirksomhet blir tatt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Når jeg kjøpte meg en Acer-maskin, fikk jeg med Windows XP samt. en haug bundla programvare, og der var Norton inkludert. Gikk så langt at jeg kjøpte meg en OEM-versjon av XP, formaterte disken og installerte clean. Norton er et virus i seg selv, ja. ~ loathsome Lenke til kommentar
Loddebolt Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Når jeg kjøpte meg en Acer-maskin, fikk jeg med Windows XP samt. en haug bundla programvare, og der var Norton inkludert. Gikk så langt at jeg kjøpte meg en OEM-versjon av XP, formaterte disken og installerte clean. Norton er et virus i seg selv, ja. ~ loathsome 7515548[/snapback] Trengte du å kjøpe en helt ny OEM-versjon da? Har alltid opplevd at du kan bruke lisensnummeret på OEM-stickeren klistret på pcen med en "original" Microsoft OEM XP cd. Hvis du ikke har media så er jo saken litt annerledes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå