Gå til innhold

Wii mangel fører til mindre PS3 salg...

cbs77

Anbefalte innlegg

Zylar: Øh, nei.

Og uansett, som sagt, mannen/gutten har ikke flatskjerm på spillerommet, den står i stua.

7507550[/snapback]

Nei ? Hva tror du 720p er da ? Og hvorfor kan ikke 360 stå i stua ? Fordi den er for stygg ? Litt av noen argumenter du kommer med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit å endelig få klarhet i livet. Hverken jeg eller 30% av vennene mine er oppegående mennesker. Endelig faller bitene på plass! Vet ikke hvordan jeg skal si takk men du skjønner at jeg er et slikt dårlig menneske som setter xbox'en på stua så sliter jeg litt med ord...

Lenke til kommentar

eg har bukka under for presset og kjøpte x360 for en måned side..

men det skal MYKJE til for att eg ikkje kommer til og kjøpe en ps3..

det er jo playstation..hallo!!..

hehe...mange som tenker sånn...inkludert meg sjølv..

men en får masse får pengene i en ps3 og det ser eg på som det viktigeste..

eg tar også underholdningsverdien i betraktning, penger er mindre viktigt så lenge vara eg får igjen er knall bra..akkuratt nå frister ikkje ps3 fordi den har et forbedringspotensiale, men i mars trur eg vi får se annen annen ps3 enn den som finnes på markedet i dag, med det mener eg et bedre spillutvalg og et forbedra OS, barnesykdommer vil vi nok få siden sony ikkje vil rekke og fikse dei problema, dei er sikkert i gang med og lage EU konsollane allerede...

Lenke til kommentar
Zylar: Øh, nei.

Og uansett, som sagt, mannen/gutten har ikke flatskjerm på spillerommet, den står i stua.

7507550[/snapback]

Vel, jeg har........

Betyr det at jeg tjener mye penger? kanskje....

Men det betyr også at jeg er etablert som du så treffende kaller det, har forresten samboer og........

Men xboxen står i stua for tven der er størst.

Ikke tro at alle er som deg og dine venner, bare fordi dere er noen tøffeler.

Skjemmes ikke over den, har jeg gjester så bruker jeg den ikke og da bråker den ikke mye, ikke er den stygg heller, snarere tvert om i fohold til de grå kjedelige dvdspillerene

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar

Må si at Zylar får ufortjent mye pes her.

Mange av de som kjøper konsoller, kjøper dem til barna sine, og kanskje mannen bruker dem av og til. Da blir de plassert på gutterommet, ikke midt i stua hvor madamen regjerer, og hvem vil egentlig ha ungene sittende konstant i stua og spille?

Jeg er ikke i tvil om at enkelte har dem i stua, men de fleste av disse har nok ikke barn på 10 år og oppover. Trur heller de er mellom 19-30, og det er ikke akkurat den gruppen med mest penger å handle for siden disse ofte er i studie og etableringsfasen.

Lenke til kommentar
Må si at Zylar får ufortjent mye pes her.

Mange av de som kjøper konsoller, kjøper dem til barna sine, og kanskje mannen bruker dem av og til. Da blir de plassert på gutterommet, ikke midt i stua hvor madamen regjerer, og hvem vil egentlig ha ungene sittende konstant i stua og spille?

Jeg er ikke i tvil om at enkelte har dem i stua, men de fleste av disse har nok ikke barn på 10 år og oppover. Trur heller de er mellom 19-30, og det er ikke akkurat den gruppen med mest penger å handle for siden disse ofte er i studie og etableringsfasen.

7511543[/snapback]

Enig det, man da bør han være litt mer forsiktig i ordleggingen sin....

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere gidder alle disse diskusjonene om hvilken konsoll som er best, og hvilken som kommer til å selge mest. Bare vent til alle er på markedet og kos dere med de, istedenfor å sitte å krangle på en internett side. Det tar litt for mye av tiden deres å sitte å bable om det samme i 26 tråder hver dag vel?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at dere gidder alle disse diskusjonene om hvilken konsoll som er best, og hvilken som kommer til å selge mest. Bare vent til alle er på markedet og kos dere med de, istedenfor å sitte å krangle på en internett side. Det tar litt for mye av tiden deres å sitte å bable om det samme i 26 tråder hver dag vel?

7511818[/snapback]

HØR HØR til dovre faller! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

7511818[/snapback]

Mye av greia med disse innleggene er jo å overbevise seg selv om sin mening, ikke å overbevise andre. Ellers hadde folk gitt opp for lengst :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Og mange av oss ser faktisk ein viss underholdningsfaktor i disse trådene. Det er ofte greitt å stikke innom å le litt også, dog har disse trådene gått drastisk ned det siste året, og for noen vanvittige diskusjoner vi har hatt her inne folkens :love:

7512843[/snapback]

Sant nok, jeg har ikke deltatt i så mange av de, men kan ikke gjøre annet enn å ta en /salute til de mest ivrige! :D

Lenke til kommentar
Jeg for min del har mistet troen på Sony. Når jeg og fikk se den sammenligningen av CoD3 mellom X360, Wii og PS3, ble jeg langt fra imponert over grafikken på PS3 som ikke så på langt nær så fin ut som grafikken på X360. Nå er jo PS3 ny hvor X360 er litt eldre, så det er nok at utviklerne ikke klare å utnytte kraften i PS3 maskinen, men til de gjør det blir ikke jeg å gidde å kjøpe noen PS3, og i vært fall ikke kjøpe noe PS3 før den kommer under 3 lapper.

7507045[/snapback]

Betyr grafikken så mye for deg plutselig nå ? PS3 har jo en ny kontroll metode med sin six axis kontroller også. Det betyr jo også en del gjør det ikke ? Bare vent til utviklere utnytter den mer ordentlig.

7507453[/snapback]

Six Axis har til nå vist seg å ikke være noe mer enn en elendig gimmick. Hvor de aller fleste som spiller en PS3 ganske enkelt bare skrur den av. Så det er ikke akkurat blitt en ny kontroll metode når det er så valgfritt at folk rett og slett ikke gidder å bry seg med det siden den gamle kontroll metoden er så mye bedre. Var nok en elendig implementert herming av Nintendo som Sony kommer til å angre på.

Lenke til kommentar
Jeg for min del har mistet troen på Sony. Når jeg og fikk se den sammenligningen av CoD3 mellom X360, Wii og PS3, ble jeg langt fra imponert over grafikken på PS3 som ikke så på langt nær så fin ut som grafikken på X360. Nå er jo PS3 ny hvor X360 er litt eldre, så det er nok at utviklerne ikke klare å utnytte kraften i PS3 maskinen, men til de gjør det blir ikke jeg å gidde å kjøpe noen PS3, og i vært fall ikke kjøpe noe PS3 før den kommer under 3 lapper.

7507045[/snapback]

Betyr grafikken så mye for deg plutselig nå ? PS3 har jo en ny kontroll metode med sin six axis kontroller også. Det betyr jo også en del gjør det ikke ? Bare vent til utviklere utnytter den mer ordentlig.

7507453[/snapback]

Grafikk betyr ikke mye for meg, men etter alt skryte fra Sony om hvor bra PS3 skulle bli, gledet jeg meg litt til å se hva den kunne klare. Jeg er ikke den som bare ser på grafikken i et spill, jeg elsker gameplay og story, men sier ikke nei takk til litt eye candy i blant. Får vel lov til det?

Sixaxis til PS3 høres ut som et last resort og desperat forsøk fra Sony for å prøve å matche Wiimoten så godt den kan. Egentlig et patetisk forsøk fra Sony, my opinion.

Om jeg kommer til å investere i PS3 blir det nok ikke grunnet Sixaxisen men heller grafikken. Men til over 5k spenn velger jeg mye heller en X360 fremfor en PS3 for den imponerer meg mer grafisk atm enn PS3 klarer.

Lenke til kommentar
Det er nok mulig at Sony satsa _litt_ feil denne generasjonen. Konsollen blir sikkert knall, men de har jo hatt så mye trøbbel med å få den ut og alt sånt. Blir sikkert stress når konkurrentene hiver rundt seg med konsoller!

7507391[/snapback]

Det blir en Sega story.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Det blir en Sega story.

7515593[/snapback]

Jeg er ikke så kjent med hva som fikk Sega til å bukke under, men det blir nok kanskje ikke det helt samme siden Sony antakeligvis har råd til å flause litt her og der!

Lenke til kommentar
Det blir en Sega story.

7515593[/snapback]

Jeg er ikke så kjent med hva som fikk Sega til å bukke under, men det blir nok kanskje ikke det helt samme siden Sony antakeligvis har råd til å flause litt her og der!

7515748[/snapback]

Det er det som er litt tragikomisk.... Sony har ikke så mange avdelinger som går i pluss bortsett fra spillavdelingen sin. Så når de da satser på spillavdelingen sin for å prøve å gjør sitt egne HD format populært, så gambler de rimelig farlig, dersom ingen av delene skulle slå gjennom noe særlig, og med Sony sin historie i formatkriger så ligger de vel under 5-0 eller noe i den dur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...