starving Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hei! Prøver å oppdatere drivere, osv for nettverkskortet i ubuntu med denne guiden. Men når jeg prøver å make ieee80211 stack får jeg denne feilmeldingen: /bin/sh: Can't open /home/marvin/Stuffs/wlan Old ieee80211 references found. In order to build the ieee80211 subsystem, prior versions must first be removed. You can perform this task by running this makefile as root via: % sudo make check_old and answering Y to remove the file references. Aborting make. make: *** [check_old] Error 1 Jeg er logget in som SU. Får samme meldingen når jeg prøver make check_old. har også prøvd sh remove-old, første gangen fjernet den filer, men samme fikk samme feilmelding ved make. Har prøvd å søke etter noe lignede, fant noen som hadde samme problem, men ikke noe svar. Any suggestions? Endret 15. desember 2006 av starving Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har samme problemet. Dvs det stopper opp her og, men scriptet fungerer. NB jeg bruker ikke ubuntu. Jeg må peke skripet mot /usr/src/linux for at det skal funke. Kan det være at du ikke har satt symlinken til kernel-sources riktig? Eneste forslagene jeg har Lenke til kommentar
starving Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Har ikke hørt om symlink før, hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå