Supernaut_ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei, kikka litt på denne skjermen. Jeg har en NEC 17" LCD nå, som jeg fortsatt er fornøyd med, den er litt gammel nå så har begynt å tenke på og få bytta, men ikke til en annen 17". NEC 20" LCD MultiSync 20WGX2 Gaming syntes jeg så veldig fin ut, den kjører oppløsninga 1680 x 1050 oppløsning, når jeg kopler til denne vil da spill støtte denne oppløsninga? Får å ta et eksempel, World of warcraft? Mvh Daniel Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei, kikka litt på denne skjermen. Jeg har en NEC 17" LCD nå, som jeg fortsatt er fornøyd med, den er litt gammel nå så har begynt å tenke på og få bytta, men ikke til en annen 17". NEC 20" LCD MultiSync 20WGX2 Gaming syntes jeg så veldig fin ut, den kjører oppløsninga 1680 x 1050 oppløsning, når jeg kopler til denne vil da spill støtte denne oppløsninga? Får å ta et eksempel, World of warcraft? Mvh Daniel 7506567[/snapback] Hei. Jeg har denne skjermen selv og jeg er meget fornøyd! Det har ikke vært noe problem å bruke den til spill selv om jeg ikke bruker den på 1680x1050. Det avhenger mye av hva slags skjermkort du har og hva slags oppløsninger spillet støtter. Nå har jeg ikke spilt WOW så mye, men jeg kan tenke meg at det støtter ganske høye oppløsninger. Jeg spiller mest Counter Strike: Source for tiden. Jeg kjører 800x600 fordi jeg vil ha best mulig aim. I f.eks Fear har jeg oppløsningen på maks og det funker meget bra. Skjermen er kanonbra! Det er mange som sier at man kan se veldig mye gjenskinn i skjermen, men dette merker jeg ikke så mye av.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Takk, har et 7600GT nå. Det er jo ganske nytt, tenkte å oppgradere til et DX10 skjermkort senere men ikke noe hast ennå. Gjenskinn ja, det er sikkert vis det er en kraftig lampe el mye lys som kommer på skjermoverflaten? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dersom du pleier å sitte i mørket er ikke gjenskinnet merkbart. Jeg har skjermen og syntes den er helt knall, tips fra meg er å stille contrast på 34% istedenfor 50%. Videre pleier jeg å stille DV Mode til "Photo" når jeg spiller World of Warcraft. Til vanlig bruker jeg "Movie" moden, disse kan du stille i menyen. Har spilt litt Battlefield 2 på maskinen og foretrekker denne over min 21" CRT skjerm selv om den klarer 2058x1536 @ 75hz, og 1600x1200 med 100hz. Såvidt meg angår er denne skjermen bedre enn selv det beste av CRT-skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå