Gå til innhold

FarCry Wii review hos IGN.com

Zylar

Anbefalte innlegg

Wii kontrolleren er langt meir nøyaktig å sikte med for å si det mildt. I Red Steel er det f.eks ein drøm å skyte blink, dog spillet lider litt av hastverk når det kommer til styringen, men når det fungerer her s¨er det til gjengjeld knalltøfft å skyte og herje villmann rundt om.

Eller for å ikkje snakk om TP. Bueskyting eller ka det enn måtte vere er ein befrielse:)

7509684[/snapback]

Jepp. MYE mer nøyaktig! Wii kan jo nesten kalles en FPS-konsoll :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Players sier kanskje WOW til grafikken, men dessverre er det ikke positivt ment. "Mer av typen "WOW!, what shitty graphics...".

7510229[/snapback]

Personlig har jeg sagt mer wow i Zelda enn Gears of War. Og jeg har bare såvidt startet på Zelda. Grafikk har ikke direkte noe med teknologi å gjøre. Zelda demonsterer hvordan spill skal designes. Fantastisk spill.

Når det gjelder Far Cry har det vel forlengst blitt forklart at det er en billig port, laget for å tjene noen slanger ekstra pga. kontrollen til Wii.

Lenke til kommentar
Players sier kanskje WOW til grafikken, men dessverre er det ikke positivt ment. "Mer av typen "WOW!, what shitty graphics...".

7510229[/snapback]

Personlig har jeg sagt mer wow i Zelda enn Gears of War. Og jeg har bare såvidt startet på Zelda. Grafikk har ikke direkte noe med teknologi å gjøre. Zelda demonsterer hvordan spill skal designes. Fantastisk spill.

Når det gjelder Far Cry har det vel forlengst blitt forklart at det er en billig port, laget for å tjene noen slanger ekstra pga. kontrollen til Wii.

7510424[/snapback]

Skjer vel også litt mer forskjellige ting i Zelda, vil jeg tro :!: GeoW er litt rett frem og skyt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Så Wii hadde vært bedre om den hadde grafikken til xbox 360 ;) Synd nintendo ikke kjørte på med bedre hardware da.

7524699[/snapback]

billig billig!

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Men xbox 360 er jo ikke dyrere for kunden. Så er vel bare det at nintendo ikke ønsker å sponse konsollene i starten slik microsoft og sony har vært nødt til å gjøre. Forståelig nok.

7525452[/snapback]

og den lille biten med at konsollen hadde kosta mer uansett fordi de har tømt så mye gryn i utviklinga av wiimoten! tror heller jeg satser på å kjøpe Wii2 om et par år :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...