Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Wii kontrolleren er langt meir nøyaktig å sikte med for å si det mildt. I Red Steel er det f.eks ein drøm å skyte blink, dog spillet lider litt av hastverk når det kommer til styringen, men når det fungerer her s¨er det til gjengjeld knalltøfft å skyte og herje villmann rundt om. Eller for å ikkje snakk om TP. Bueskyting eller ka det enn måtte vere er ein befrielse:) 7509684[/snapback] Jepp. MYE mer nøyaktig! Wii kan jo nesten kalles en FPS-konsoll :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Men så kan bli raskt blir for ivrig i noen sverd leksjoner i Red Steel også da. Greidde faen meg å skjære meg på høgre tommel via. venstre tommelnegl Notis: Klipp neglene før du spiller Wii...øøø. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Players sier kanskje WOW til grafikken, men dessverre er det ikke positivt ment. "Mer av typen "WOW!, what shitty graphics...". 7510229[/snapback] Personlig har jeg sagt mer wow i Zelda enn Gears of War. Og jeg har bare såvidt startet på Zelda. Grafikk har ikke direkte noe med teknologi å gjøre. Zelda demonsterer hvordan spill skal designes. Fantastisk spill. Når det gjelder Far Cry har det vel forlengst blitt forklart at det er en billig port, laget for å tjene noen slanger ekstra pga. kontrollen til Wii. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Joda, men så hintet Reggie til at nestegenerasjon skulle imponere såpass at vi fra dag 1 skulle se betydelig forskjell. Og Zelda: TP er ironisk nok en GC-konvertering. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Players sier kanskje WOW til grafikken, men dessverre er det ikke positivt ment. "Mer av typen "WOW!, what shitty graphics...". 7510229[/snapback] Personlig har jeg sagt mer wow i Zelda enn Gears of War. Og jeg har bare såvidt startet på Zelda. Grafikk har ikke direkte noe med teknologi å gjøre. Zelda demonsterer hvordan spill skal designes. Fantastisk spill. Når det gjelder Far Cry har det vel forlengst blitt forklart at det er en billig port, laget for å tjene noen slanger ekstra pga. kontrollen til Wii. 7510424[/snapback] Skjer vel også litt mer forskjellige ting i Zelda, vil jeg tro :!: GeoW er litt rett frem og skyt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 personlig så sa jeg Wow fordi det er så skamfett å spille wii grafikken bryr meg midt i øret sålenge det er så morsomt å spille. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 personlig så sa jeg Wow fordi det er så skamfett å spille wii grafikken bryr meg midt i øret sålenge det er så morsomt å spille. 7512625[/snapback] Der er jeg enige . Nå har jeg en konsoll som skaffer meg grafikk og en til syk god håndkontroll Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Så Wii hadde vært bedre om den hadde grafikken til xbox 360 Synd nintendo ikke kjørte på med bedre hardware da. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Se på Metroid Prime 2 der lukter det god grafikk som kommer ut av en GameCube. Og ikke minst Resident Evil 4 Gleder meg til Metroid Prime 3 Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Synes ikke Fae Cry var så ille egentlig... MEN Red steel gav litt større underholdningsverdi til dere som er i tvil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Så Wii hadde vært bedre om den hadde grafikken til xbox 360 Synd nintendo ikke kjørte på med bedre hardware da. 7524699[/snapback] billig billig! Endret 17. desember 2006 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Men xbox 360 er jo ikke dyrere for kunden. Så er vel bare det at nintendo ikke ønsker å sponse konsollene i starten slik microsoft og sony har vært nødt til å gjøre. Forståelig nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Men xbox 360 er jo ikke dyrere for kunden. Så er vel bare det at nintendo ikke ønsker å sponse konsollene i starten slik microsoft og sony har vært nødt til å gjøre. Forståelig nok. 7525452[/snapback] og den lille biten med at konsollen hadde kosta mer uansett fordi de har tømt så mye gryn i utviklinga av wiimoten! tror heller jeg satser på å kjøpe Wii2 om et par år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå