Gå til innhold

FarCry Wii review hos IGN.com


Zylar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo svært få som klager når det postes en link til en omtale som skryter Zelda, eller andre spill opp i skyene. Da bør det vel for balansens skyld være mulig å poste linker til omtaler som gjør det motsatte.

 

Eller?

7506883[/snapback]

 

Hehe, det er sannt det du skriver der. Intrykket mitt her på forumet er at det blir ramaskrik med ein gang Nintendo blir kritisert for noe, om det er melkekua Mario eller Pokèmon, samma faen det. Og slapp av folkens før dere hopper i strupen på meg. Eg er ein storfan av Nintendo, så dere kan spare meg for noe som helst tilsnakk.

 

Og eg visste Wii ville får mye dritt i form av det grafiske i starten, her handler det om å vise frem kontrollene i starten, som ein testfase. Merker dette når eg spiller Red Steel, som forøvrig er eit meget godt spill. Dog lider det av kantete grafikk,hakking og til tider litt buggy kontrollere. Men det fenger noe sinnsykt syn ihvertfall eg. Far Cry kunne fåt 10/10 for min del uten at eg hadde kjøpt spillet, nok er nok når man har spillt versjonene PC og 360 tilbyr.

 

TP som er det flotteste spillet ute til Wii er som sagt eit spill utviklet for GC, så sånn sett har vi ikkje ein gang skrapet i lakken på Wii. Gleder meg til å se ka neste års spillutgivelser kan gi i form av grafikk og kontrollere. Eg vil ikkje bare ha simple partyspill på Wii, gode single player drevne spill tar eg i mot med åpne armer.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Ved 360 lansering var det PGR3. Har det dårlig grafikk ? Eller Condemned ? Kameo ? COD2 ? Alle de ser veldig bra ut enda de er lanseringstitler.

 

Og på Xbox launch fikk vi Rallisport Challenge, Halo, DOA3 bl.a. Hvordan klarte de å se så forbasket bra ut da ? Tar det ikke tid å gjøre seg kjent med konsollen som du sier ? Ser ut som mange av dere kanskje ikke var der da Xbox kom ut.

 

Og jeg tror faktisk utviklere kjenner til Wii hardware bedre enn hva de gjorde Xbox siden den er så lik GC. Og hvor er kommende Wii spill som er over Xbox nivå grafikkmessig ? Har enda til gode å se noen.

 

Må være lov til å være litt skeptisk.

7507237[/snapback]

 

Er ikke snakk om dårlig grafikk men om hva maskinen klarer å prestere. Det kan se bra ut men det er jo langt fra sikkert at den utnytter konsollens potensiale. Nå er Wii's HW ikke på toppen med andre konsoller, så når det kommer et spill med grafikk fra next gen blir det raskt slaktet på Wii for du ser med en gang at det er dårlig grafikk.

 

Det tar tid å gjøre seg kjent med en konsoll ja, og du ser nå, selv om lanseringstitlene til X360 så bra ut (noe Wii's titler og har som f.eks RRR og TP), men utnytta de konsollens kraft? Neppe. Det tar tid å gjøre seg kjent med potensialet til en konsoll, thats life. Men når det er kjent får man se store ting, som f.eks GoW.

 

Selvfølgelig er det til gode å se spill som er over Xbox grafikkmessig til Wii, men TP er et porta spill fra GC til Wii, så det utnytter ikke all kraften til Wii.

 

Man må jo få gi det litt tid før vi begynner med å spørre etter spill som er bedre enn Xbox grafikkmessig. TTT, ting tar tid. Men det ser jo ut som enkelte går av skaftet rett etter lanseringen for å bevise at Wii ikke har bedre grafikk en Xbox, noe som er så totalt ulogisk som det går ann.

 

Det er jo svært få som klager når det postes en link til en omtale som skryter Zelda, eller andre spill opp i skyene. Da bør det vel for balansens skyld være mulig å poste linker til omtaler som gjør det motsatte.

 

Eller?

 

Ja fri å bevare meg, post linker til omtaler som slakter f.eks Zelda, men la det nå være en reel slakt og ikke en liten 10 åring med skriveleifer over hele skjorta som har skrevet den, som ytrer hele tiden at Zelda suger men ikke sier hvorfor.

 

At enkelte ikke liker Nintendo er helt greit for meg, vi er ikke alle like. Men når smådritter kommer å sier at ting suger og er dårlig uten å backe opp påstandene sine, kan de liksågodt holde dem for seg selv. Konstruktiv kritikk er velkommen.

 

Intrykket mitt her på forumet er at det blir ramaskrik med ein gang Nintendo blir kritosert for noe,

 

Da har du et litt skeivt inntrykk av forumet for det er ikke bare Nintendo spillene men mer eller mindre alle spillene. Jeg slakta engang CS i en tråd og hadde det ikke vært for at jeg satte milevis unna på min egen PC hadde jeg blitt dratt ut og hengt i tastatur kabelen.

 

Enkelte er forferdelig overfølsom for andres meninger og tåler det ikke. Mens andre derimot ytrer sine meninger i veldig få ord, som f.eks "dette spillet suger" og thats it. Slik blir det krangel av. Om folk hadde forsøkt å fortelle hvorfor de synes spillet er dårlig istede for å være bastant i påstandene sine så hadde nok intrykket ditt vært noe annet.

Lenke til kommentar
Er kantene så hakkete i spillet?

7508878[/snapback]

 

Ser ut som det er et bilde med dårlig kvalitet :)

7508895[/snapback]

 

Kan ikke si at jeg har funnet ett bilde som har jevne kanter.

7508950[/snapback]

 

Jeg har sett på et par bilder selv nå, og du har faktisk rett. Mange av de ser veldig kantete ut.

 

Men jeg vil tror det ser MYE bedre ut i bevegelse.

Lenke til kommentar
No er det jo slik at FPS på Wii er noe heilt annet enn med ordinære gampads også ;) Men joda, det er som du sier Far Cry handler om den eksotiske følelsen.

7509575[/snapback]

 

Har jo prøvd wii selv, og det er en gøy måte å spille på, men det blir som med G-con til playstation. Kjemegøy for en stund, men så blir man lei. Tviler på at FPS til wii vil fungere særlig bra, med tanke på presisjon osv.

Lenke til kommentar

Presisjonen på Wii-kontrollen er da mer en god nok. Faktisk er jo Wii-kontrollen langt mer presis en de klassiske gamepadsene man har på blant annet Xbox 360 og PS3. Isteden for å dytte på en spake kan man sikte rett der man vil. Man ser jo at spaker er så upresise å sikte med at utviklere har vært nødt til å implementere "auto aim" som gjør at siktet automatisk beveger seg saktere når man sikter på en annen spiller ol.

 

Kanskje er mus enda litt mer presist, det vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd Wii enda, men det får være en annen sak.

Lenke til kommentar

Wii kontrolleren er langt meir nøyaktig å sikte med for å si det mildt. I Red Steel er det f.eks ein drøm å skyte blink, dog spillet lider litt av hastverk når det kommer til styringen, men når det fungerer her s¨er det til gjengjeld knalltøfft å skyte og herje villmann rundt om.

 

Eller for å ikkje snakk om TP. Bueskyting eller ka det enn måtte vere er ein befrielse:)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Reggie Fils-Aime, President, Nintendo: "Make no mistake. Players looking at games on next-generation consoles for the first time are going to say the same thing... WOW!"

 

 

Players sier kanskje WOW til grafikken, men dessverre er det ikke positivt ment. "Mer av typen "WOW!, what shitty graphics...".

 

Vel, forhåpentligvis ser vi spill neste år som i det minste overgår potensialet til GC og Xbox...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...