veluci Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 bur ett stykke fra butikkene for og si det mildt.. lurer derfor på hvor det er billigest og bestille spill? takk for svar Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Play-asia.com eller videogamesplus.ca for sonefrie spill! Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bruk spillpriser.no. Den gir en rimelig bra oversikt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den mailen man sender til play-asia om at de skal skrive på halv verdi på pakka, er det ikke en ide å sende den før man bestiller noe? Eller rekker mailen å bli behandlet av kundeservice før de rekker å sende pakka? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ville nok ha sendt mailen før jeg handla ja, eller i det minste ASAP Zulu etter å ha lagt inn ordren. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ville nok ha sendt mailen før jeg handla ja, eller i det minste ASAP Zulu etter å ha lagt inn ordren. 7507536[/snapback] Kjenner jeg begynner å bli irritert nå. Splinter Cell ble sendt fra dem den 30 november. Fortsatt ikke mottatt det, mens Rainbow Six som ble bestilt og sendt samtidig har kommet frem. (Sist lørdag..) Så går litt opp og ned. Den plassen jeg har hatt mest suksess med er vel http://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=446_470 hvor det har tatt maks seks dager fra bestillingen er gått til jeg mottar spillet. Men, meh. Satser på at Splinter Cell, og GRAW er like rundt hjørnet fra play-asia. Gir dem en uke til, så hisser jeg meg opp. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Videogamesplus er raske ja, litt dyrere enn Play-asia, men jeg føler meg uansett litt tryggere der Du husket å gi beskjed til Play-asia om at de må sette halv pris på pakken, og at prisen ble på under 200kr? Hvis ikke kan det jo hende at den ligger hos tollvesenet nå.. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Videogamesplus er raske ja, litt dyrere enn Play-asia, men jeg føler meg uansett litt tryggere der Du husket å gi beskjed til Play-asia om at de må sette halv pris på pakken, og at prisen ble på under 200kr? Hvis ikke kan det jo hende at den ligger hos tollvesenet nå.. 7507748[/snapback] Det gjorde jeg allerede før jeg begynte å bestille fra play-asia Så ja. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvor mye er det Play-Asia og Videogamesplus.ca tar i frakt? Forøvrig kan jeg anbefale DVDCrave.com. De ligger i Australia, men det som funker i Australia, funker også her, så det er ikke noe problem. Tar 8-9 dager å få pakka, tar ca. 25 kr i frakt og skriver naturligvis Donald Duck-priser på pakka... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 kjøp Condemned! beste spille til 360 til nå og det er billigt Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hvor mye er det Play-Asia og Videogamesplus.ca tar i frakt? Forøvrig kan jeg anbefale DVDCrave.com. De ligger i Australia, men det som funker i Australia, funker også her, så det er ikke noe problem. Tar 8-9 dager å få pakka, tar ca. 25 kr i frakt og skriver naturligvis Donald Duck-priser på pakka... 7507773[/snapback] Hvor mye koster f.eks Rainbow Six:Vegas der? Play-asia tar 3 dollar i frakt tror jeg det er. Endte ihvertfall opp med å betale 330 kroner for Rainbow Six, før det var releaset i Norge. 5-10 dager frakttid. Edit: har sjekket litt priser der, og det meste er jo "relativt" dyrt, mens Viva Pinata stakk seg ut med 270 kroner. Men, må du be dem om å merke det med lave priser, eller gjør de det selv? Ser ut til å være cirka samme pris, kanskje litt lavere, enn hos video games. $6.99CDN for frakt, og generelt litt dyrere på selve spillene hos Video Games Plus. Men, fem dager frakt hver gang er ikke dumt. kjøp Condemned! beste spille til 360 til nå og det er billigt 7507788[/snapback] www.dvdstrax.no har det til 199. Verdt de kronene synes jeg. Og du slipper toll. Regninga kommer på 217 kroner tror jeg. Endret 15. desember 2006 av TheScorp Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kjøpte akkurat Call of Duty 3 på dvdcrave, og det kom på 375,- inkl. frakt. Det er samme prisen for Rainbow Six Vegas. Så litt billigere enn Videogamesplus var det faktisk i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg bruker som regel CDON.com til å kjøpe spill og filmer. Nå har de veldig mange billige spill. - King Kong til 219,- - Final Fantasy XI til 209,- - GUN til 219,- - Hitman: Blood Money til 359,- - Enchanted Arms til 369,- - Import Tuner Challange til 369,- Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) på dvdcrave.com på registeringen der . hva er suburb? Endret 14. januar 2007 av akakulings Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) på dvdcrave.com på registeringen der . hva er suburb? 7719767[/snapback] Suburb betyr forstad. Her er noen billige spill: 360 Spill Endret 14. januar 2007 av Deepsearch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå