Gå til innhold

Hvor er det billigest og bestille spill? (360)

veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville nok ha sendt mailen før jeg handla ja, eller i det minste ASAP Zulu etter å ha lagt inn ordren.

7507536[/snapback]

Kjenner jeg begynner å bli irritert nå. Splinter Cell ble sendt fra dem den 30 november. Fortsatt ikke mottatt det, mens Rainbow Six som ble bestilt og sendt samtidig har kommet frem. (Sist lørdag..)

Så går litt opp og ned.

Den plassen jeg har hatt mest suksess med er vel http://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=446_470 hvor det har tatt maks seks dager fra bestillingen er gått til jeg mottar spillet.

Men, meh. Satser på at Splinter Cell, og GRAW er like rundt hjørnet fra play-asia. Gir dem en uke til, så hisser jeg meg opp.

Lenke til kommentar
Videogamesplus er raske ja, litt dyrere enn Play-asia, men jeg føler meg uansett litt tryggere der :)

Du husket å gi beskjed til Play-asia om at de må sette halv pris på pakken, og at prisen ble på under 200kr? Hvis ikke kan det jo hende at den ligger hos tollvesenet nå..

7507748[/snapback]

Det gjorde jeg allerede før jeg begynte å bestille fra play-asia :) Så ja.

Lenke til kommentar

Hvor mye er det Play-Asia og Videogamesplus.ca tar i frakt?

Forøvrig kan jeg anbefale DVDCrave.com. De ligger i Australia, men det som funker i Australia, funker også her, så det er ikke noe problem. Tar 8-9 dager å få pakka, tar ca. 25 kr i frakt og skriver naturligvis Donald Duck-priser på pakka... :yes:

Lenke til kommentar
Hvor mye er det Play-Asia og Videogamesplus.ca tar i frakt?

Forøvrig kan jeg anbefale DVDCrave.com. De ligger i Australia, men det som funker i Australia, funker også her, så det er ikke noe problem. Tar 8-9 dager å få pakka, tar ca. 25 kr i frakt og skriver naturligvis Donald Duck-priser på pakka... :yes:

7507773[/snapback]

Hvor mye koster f.eks Rainbow Six:Vegas der? Play-asia tar 3 dollar i frakt tror jeg det er. Endte ihvertfall opp med å betale 330 kroner for Rainbow Six, før det var releaset i Norge. 5-10 dager frakttid.

Edit: har sjekket litt priser der, og det meste er jo "relativt" dyrt, mens Viva Pinata stakk seg ut med 270 kroner. Men, må du be dem om å merke det med lave priser, eller gjør de det selv? Ser ut til å være cirka samme pris, kanskje litt lavere, enn hos video games.

$6.99CDN for frakt, og generelt litt dyrere på selve spillene hos Video Games Plus. Men, fem dager frakt hver gang er ikke dumt.

kjøp Condemned! beste spille til 360 til nå og det er billigt :)

7507788[/snapback]

www.dvdstrax.no har det til 199. Verdt de kronene synes jeg. Og du slipper toll. Regninga kommer på 217 kroner tror jeg.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...