Plomma2 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei. Fadern sier han ønsker seg en skikkelig spennende krimbok til jul. Både han og modern har lest bøkene til Dan Brown og John Grissham (stavet feil) Noen som kan anbefale noen skikkelig godebøker? Jeg kunne også tenkt meg å finne en morsom bok til mamma. Ettersom hun er mor til 5 barn, karrierekvinne og student i 40 årene, så kunne noe som handlet om en lignende situasjon vært bra. Noen? - Plomma Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Harry Hole bøkene. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Harry Hole bøkene. 7516000[/snapback] Definitivt et godt forslag! Sjekk også "Murmansk affæren" av Bjørn Kjos. Meget bra debutbok. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Bøkene til John Grisham er jo veldig gode, jeg elsker dem Men det er jo f.eks Mary Higgins Clark. Hun har spennende krimbøker. F.eks en som jeg syns var veldig god var "I gaten der du bor....". En seriemorder-gåte-opplegg Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Lille Petter Edderkopp er en kriminalroman å anbefale, boka er skrevet av Anne B. Ragde. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Wallander bøkene til Henning Mankell er bra krimbøker Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 La meg se... ALLE bøkene til Agathe Cristie? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Frelseren eller noe. Husker ikke hvem den var av Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 les "blå øyne". bra krim bok jeg driver og leser på nå. ^^ Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Frelseren eller noe. Husker ikke hvem den var av 7616589[/snapback] Frelseren er skrevet av Jo Nesbø, og er uten tvil verdt å lese. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Det ble spurt om ei spennende bok som julegave... Jula er nå forlengst over, så det er liten vits i å forsette å komme med gode forslag. Forhåpentlig fikk de foreldrene det var snakk om, gode bøker til jul, og det hadde vært artig om Plomma2 hadde fortalt oss hva de fikk. For øvrig er jeg enig med diverse bidragsytere i at Harry Hole-bøkene av Jo Nesbø er noe av det beste man kan kjøpe av denslags på norsk. Men man bør lese dem i riktig rekkefølge, siden det til en viss grad dreier seg om fortsettelsesromaner. Forresten lurer jeg på hvorfor Plomma skriver "John Grissham (stavet feil)" - hadde det ikke vært minst like greit å skrive navnet riktig som å fortelle oss at det skrevet feil? Det ser vi jo! Endret 18. januar 2007 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå