Bruker-93156 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg skal ha denne: Dali Font inn i ps. HVordan gjør jeg det? Jeg har lastet ned filen, og den ligger på skrivebordet (Zippet) Marius Edit: Har åpnet filen så den er en vanlig mappe. Men skal jeg legge fonten i en ps mappe? Endret 15. desember 2006 av Marius olsen Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 "C:\Windows\fonts". Der skal den ligge Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hvis jeg ikke tar feil så CS2 bruker følgende folder for fonts: X:/Program Files/Common Files/Adobe/Fonts X:/Windows/Fonts prøv å legge font i ovennevnte folder...... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg la den i C: Windows, fonts så kom det opp en melding om at filen ennå var i bruk av windows og at jeg måtte vente til windows var ferdig å legge inn på nytt. Jeg restarta maskinen å samme meld kom opp. Det funka i "common files"! Takk! Marius Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 muligens at du må importere i Windows.... start -> conrol panel -> fonts file -> install new font Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Nei jeg fikk til å bruke den med en gang. Marius Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nei jeg fikk til å bruke den med en gang. Marius 7506491[/snapback] jeg tenkte på den feil du har fått i Windows.... den riktig vei, er importere font til windows/fonts.... ikke bare kopiere. i utgangspunktet alle font i windows/font folder kan brukes i alle aplikasjoner. derfor skal den importeres (har lest en eller annen gang)..... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Ok! Funker fint her i den andre mappa. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå