iStephano Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Altså.. Hvis problemet er at du mister kontrollen inn i tv`en og knuser den. Å legger skylda på reima som ryker. Så har du enten et stor svetteproblem eller trang for å ta en liten pause fra spillinga Det er jo bare og holde kontrollen hardt da. Er vel en naturlig refleks som f.eks når du svinger et balltre rundt.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 I 99.9% av tilfellene der TV'er, lamper etc. knuser er det nok brukerens egen feil ja. Men tenk så kjipt for han ene stakkaren som faktisk hadde fått en shabby reim, og dermed ikke var skyld i skaden Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Joa greit nok, men jeg synes fordet at folk burde greie og holde kontrollen. Det er som og holde mobilen, du ønsker ikke og miste den i bakken. Så derfor holder du den godt. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Altså.. Hvis problemet er at du mister kontrollen inn i tv`en og knuser den. Å legger skylda på reima som ryker. Så har du enten et stor svetteproblem eller trang for å ta en liten pause fra spillinga Det er jo bare og holde kontrollen hardt da. Er vel en naturlig refleks som f.eks når du svinger et balltre rundt.. 7523078[/snapback] Herlighet, det er jo noe helt annet en å holde mobilen.. Det høres ikke ut som om du har testet Wii skikkelig før. Jeg kan si det det at man blir fort litt småsvett i hånden, når man har hatt et par boksekamper og noen tenniskamper. Jeg merket faktisk at den ene gangen jeg skulle serve på tennisen, så gled kontrollen litt fram i hånden. Samtidig så skal man jo være ganske overivrig om man dryler den i fjernsynet. Flere tusen sier du? har du disse tallene fra noe sted? tviler på at det er mange som har Knust tven sin pga av wiimoten. Det er nok ikke så mange som tusen, men det er faktisk veldig mange som har most kontrollen i fjernsynet sitt. Bare søk på youtube, så får du et par treff. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det er ikke meningen å skade følelsene til personer med kronisk slapt håndgrep, men jeg skjønner ikke hvordan man kan klare å miste grepet på Wiimoten i det hele tatt. Jeg har spilt SÅ mye, og jeg har spilt med SÅ høy iver og ikke en gang jeg har klart å miste den én gang! Skal også sies at jeg definitivt har et svetteproblem når jeg spiller. Skjønner heller ikke hvordan folk klarer å svinge så hardt at reima ryker når de først mister grepet, hvert fall ikke uten at de er halvt hjernedøde. Satt litt på spissen Det eneste problemet jeg har hatt hittil er høyden under taket på TV stua hos svigers, det kan sies å være et problem i f.eks. bowling eller golf (ja, jeg vet man ikke trenger å ta 360 graders sving med armene). Er no hvert fall bra at Nintendo har forsterka reima for de med slapt håndgrep da Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 For de som ikke skjønner hvordan det er mulig å miste kontrollen: tenk over at dere sitter på et forum og diskuterer spill, og sikkert har spilt i en årrekke. Nintendos Wii skal ikke bare appellere til dere, men også folk som aldri har rørt et TV-spill i sitt liv. Er vel sikkert ikke så vanskelig å tenke seg til at de har et litt annet utgangspunkt enn dere selv? For å eksemplifisere: jeg husker godt da min mor skulle prøve Super Mario Bros på NES for første gang. Jeg var vel 5 år den gang, men hadde god erfaring med spill for det. Derfor var det jo også hysterisk morsomt å se hvordan hun trodde at det å løfte kontrolleren skulle resultere i at Mario hoppet. Selv etter at hun fant ut at hun måttte trykke på en knapp for at han skulle hoppe, løftet hun hele kontrolleren. Er det vanskelig nå å forstå at enkelte mennesker slipper hele Wiimoten når de f. eks. skal kaste noe i et spill? Det er jo temmelig uvant for mange mennesker at man bare skal late som man kaster den, når man faktisk ser på TV-skjermen at noen blir kastet - ut i fra deres virkelighet vil det derfor bli naturlig å slippe taket. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sånn sett så kan jeg skjønne at folk mister den, det du sa til sist der. Det er jo total uvitenhet. Nå har jeg ikke testet en Wii selv bare så det er sakt. Men jeg tenker sånn at for de som eier en Wii så vil kontrollen være verdifull for eier så han eller hun holder så stramt dem kan i kontrollen for og ikke miste den. Men, vi ser jo at det skjer. Tenker på erfarne gamere nå. Ikke foreldre som finner det logisk og se bak tv`en når mario skal se rundt en kant i spiller.. :!: Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 For de som ikke skjønner hvordan det er mulig å miste kontrollen: tenk over at dere sitter på et forum og diskuterer spill, og sikkert har spilt i en årrekke. Nintendos Wii skal ikke bare appellere til dere, men også folk som aldri har rørt et TV-spill i sitt liv. Er vel sikkert ikke så vanskelig å tenke seg til at de har et litt annet utgangspunkt enn dere selv? For å eksemplifisere: jeg husker godt da min mor skulle prøve Super Mario Bros på NES for første gang. Jeg var vel 5 år den gang, men hadde god erfaring med spill for det. Derfor var det jo også hysterisk morsomt å se hvordan hun trodde at det å løfte kontrolleren skulle resultere i at Mario hoppet. Selv etter at hun fant ut at hun måttte trykke på en knapp for at han skulle hoppe, løftet hun hele kontrolleren. Er det vanskelig nå å forstå at enkelte mennesker slipper hele Wiimoten når de f. eks. skal kaste noe i et spill? Det er jo temmelig uvant for mange mennesker at man bare skal late som man kaster den, når man faktisk ser på TV-skjermen at noen blir kastet - ut i fra deres virkelighet vil det derfor bli naturlig å slippe taket. 7524597[/snapback] Er fortsatt av den oppfatning at det skal noe til for å kaste fra seg kontrolleren... Uvant for mange selvfølgelig, allikevel blir det vel litt feil å si at det er normalt at det skjer. De fleste skjønner vel at en kontroll har en form for verdi, at den ikke er et objekt man skal kaste i tveen. Det er noe som ligger i underbevisstheten til folk flest, spessielt hvis det ikke er ens egen konsoll. man spiller på. Da er man og bør være ekstra forsiktig. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Når inntrykkene man får av TV'en blir sterke nok, og man lever seg for mye inn i spillet, forsvinner den virkelige virkelighetsfølelsen, og spillets virkelighet overføres til deg. Det blir jo "innlevelse" i ordets rette forstand, og det er fort gjort å glemme seg ut, om enn for bare noen få strakser. Men om man ser bort fra eventuelle materielle ødeleggelser, er det jo bra av Nintendo å ha fått til noe sånn da. All ære for det Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Når inntrykkene man får av TV'en blir sterke nok, og man lever seg for mye inn i spillet, forsvinner den virkelige virkelighetsfølelsen, og spillets virkelighet overføres til deg. Det blir jo "innlevelse" i ordets rette forstand, og det er fort gjort å glemme seg ut, om enn for bare noen få strakser. Men om man ser bort fra eventuelle materielle ødeleggelser, er det jo bra av Nintendo å ha fått til noe sånn da. All ære for det 7525213[/snapback] Må tilstå at jeg klippet av den reima, følte den bare hang der i veien Men har ikke opplevd ennå at noen av gamlingene som spiller hyppig på min wii, har vært i nærheten av å kaste fra seg kontrollen. Det største problemet er kanskje at man slår ned folk som står ved siden av seg, eller klasker til taket. En kompis av meg presterte å svinge hart løs i kneet på en annen Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Må tilstå at jeg klippet av den reima 7525232[/snapback] Living on the edge Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Må tilføye at wii-kontrollen også tålte et kraftig slag i skråtaket her forleden, levde meg litt for mye inn i golfspillet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Stenges for rask opprydding. Greit, da kjører vi igjen - slettet et par poster, minner om at personangrep ikke er tillatt. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Bilde av forskjellen på ny og gammel fra Gonintendo Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Må tilstå at jeg klippet av den reima, følte den bare hang der i veien Men har ikke opplevd ennå at noen av gamlingene som spiller hyppig på min wii, har vært i nærheten av å kaste fra seg kontrollen. Det største problemet er kanskje at man slår ned folk som står ved siden av seg, eller klasker til taket. En kompis av meg presterte å svinge hart løs i kneet på en annen 7525232[/snapback] Vurderte du noen gang mellom henting av saks og klipping av strengen at det faktisk bare var å ta av stroppen uten å ødelegge reimen? Jeg har heldigvis ikke had noe problemer med at Wiimoten har plutselig befunnet seg der den ikke skal være, nemlig stikkende ut av min TV, men jeg har levd meg vanvittig mye inn i spillene til nå, noe som er ufattelig morro. Jeg er glad jeg sitter på et eget rom og spiller ellers hadde jeg fått meg egen lukket avdeling på sinnsykehuset slik jeg lever meg inn og hoyer som F. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Må tilstå at jeg klippet av den reima, følte den bare hang der i veien Men har ikke opplevd ennå at noen av gamlingene som spiller hyppig på min wii, har vært i nærheten av å kaste fra seg kontrollen. Det største problemet er kanskje at man slår ned folk som står ved siden av seg, eller klasker til taket. En kompis av meg presterte å svinge hart løs i kneet på en annen 7525232[/snapback] Vurderte du noen gang mellom henting av saks og klipping av strengen at det faktisk bare var å ta av stroppen uten å ødelegge reimen? Jeg har heldigvis ikke had noe problemer med at Wiimoten har plutselig befunnet seg der den ikke skal være, nemlig stikkende ut av min TV, men jeg har levd meg vanvittig mye inn i spillene til nå, noe som er ufattelig morro. Jeg er glad jeg sitter på et eget rom og spiller ellers hadde jeg fått meg egen lukket avdeling på sinnsykehuset slik jeg lever meg inn og hoyer som F. 7531586[/snapback] Nei vurderte aldri det, da jeg vet at jeg aldri vil få bruk for den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ein dag du og ein kamerat sitter og lager eit hellvettes leven i kåken din, og har det ustyrlig morro,finnerd ut at det hadde gjort seg med ein salig Grandis.Du går ut av rommet,hiver faenskapet i ovnen samtidig som du blir irritert over at du faktisk plystrer på Respekt for Grandiosa horeriet. Inn på rommet kommer du, og ser kameraten din sitte målløs stirrende på skjermen. Nei fy faen, der hadde wiimoten jaggu meg dekorert skjermen heftig med flotte sprekker som lett assosieres med armhulene til Spiderman. Kansje var det å klippe stroppen litt dumt likevel? Endret 18. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
litago Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Med fare for at denne er postet mange ganger før prøver jeg meg siden jeg ikke så noe til denne siden i denne tråden: http://www.wiihaveaproblem.com/ Sikkert bare dumme amerikanere da :!: Edit: Ahh, seff.. linken lå jo på dagbladet.. Endret 18. desember 2006 av litago Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ein dag du og ein kamerat sitter og lager eit hellvettes leven i kåken din, og har det ustyrlig morro,finnerd ut at det hadde gjort seg med ein salig Grandis.Du går ut av rommet,hiver faenskapet i ovnen samtidig som du blir irritert over at du faktisk plystrer på Respekt for Grandiosa horeriet. Inn på rommet kommer du, og ser kameraten din sitte målløs stirrende på skjermen. Nei fy faen, der hadde wiimoten jaggu meg dekorert skjermen heftig med flotte sprekker som lett assosieres med armhulene til Spiderman. Kansje var det å klippe stroppen litt dumt likevel? 7532256[/snapback] hahahahahaha Ja HVIS det skjer, då får eg heller angra.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ein dag du og ein kamerat sitter og lager eit hellvettes leven i kåken din, og har det ustyrlig morro,finnerd ut at det hadde gjort seg med ein salig Grandis.Du går ut av rommet,hiver faenskapet i ovnen samtidig som du blir irritert over at du faktisk plystrer på Respekt for Grandiosa horeriet. Inn på rommet kommer du, og ser kameraten din sitte målløs stirrende på skjermen. Nei fy faen, der hadde wiimoten jaggu meg dekorert skjermen heftig med flotte sprekker som lett assosieres med armhulene til Spiderman. Kansje var det å klippe stroppen litt dumt likevel? 7532256[/snapback] Er du klar over hvor mye som skal til for å knuse en TV-skjerm? Hvertfall om vi snakker om vanlige CRT(heter det CRT når det er TV også)-skjermer. Hadde problemer å knuse den med slegge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå