GtReBra Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Link til artikelen på dagbladet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Betyr det forsinkelser i leveransene også, eller vil konsollene bli levert som vanlig? Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) De begynte jo å selge kontrollene med de nye reimene for flere dager siden tror jeg, så tviler på at det vil påvirke leveransene. Endret 15. desember 2006 av Dinex Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da blir det ytterligere mangel på Wii remotes verden over. Var får nok fra før. Men jeg regner med at Nintendo vil prioritere dette og få i gang frakten veldig fort. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ser ikke de store problemene med å bare holde kontrolleren skikkelig, hverken meg eller noen kamerater har hatt dette problemet. Men men, kjekt at de ihvertfall tar de på alvor, når det er så mange tullinger der ute som skader seg. Er det bare for oss som har kjøpt å stikke til Elkjøp (eller hvor vi kjøpte den) og bytte reimen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tror nok det bare er å stikke innom butikken du kjøpte det hos ja. Nintendo har helt sikkert tatt en telefon til disse. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Meget bra av Nintendo å gjøre noe med det iallefall Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nintendo denies recall of "whiplash" Wii straps http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=36387 Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Har følelsen av at de vi har kjøpt allerede er forsterket? De er iallefall tjukkere enn de i statene. Edit: Ser at den som fulgte med Wii Play har tjukkere reim enn den som fulgte med konsollen. Det kan være omvendt, men det er sikkert den veien :-) Endret 15. desember 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lite å si så lenge du ikke er et fjols som veiver vilt med kontrolleren... Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 I spill som Wii play mot kamerater kan det bli en del fekting Har ikke mista den enda, men en kombisjon av svette hender+litt for iverig kan dette lett skje Har forsterka min med fisketråd. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kjøpte en Wii mote på Spaceworld, tirsdag. Den har vertfall tykkere reim enn den som fulgte meed konsollen. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lite å si så lenge du ikke er et fjols som veiver vilt med kontrolleren... 7507240[/snapback] Det skal ikke så veldig mye til. Greit nok at du kan stole på deg selv, men hva om du skal spille med venner. For det første, kan det hende at de ikke er like forsiktige som deg, og for det andre så kan det fort bli ganske hektisk når man spiller multiplayer. Jeg har hvertfall aldri tenkt å spille uten å bruke reimen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Heller vente bittelitt lenger enn å gi dama en sånn blåveis :!: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Edit: Ser at den som fulgte med Wii Play har tjukkere reim enn den som fulgte med konsollen. Det kan være omvendt, men det er sikkert den veien :-) 7507168[/snapback] Den som fulgte med Wii Play har tjukkere reim ja. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg testet Wii Sports, boksing, baseball og bowling. Tror jeg mista stikka samtlige ganger under bowlingen, og det var uten wire, ergo skjønner jeg godt hvordan dette kan skje. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Mista den samtlige ganger? Ingen her som har mistet noen kontroll etter flere sportsturneringer. Endret 15. desember 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Vel, ikke veit jeg. Skal dog sies at jeg sto iført frakk og full vinterkledning, ergo ble jeg veldig varm og svett på hendene. Men var utrolig hvor fort det skjedde, merket aldri at den forsvant. Mulig de skulle lagd det med litt grovere grep Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Skammelig at Nintendo ikke tenkte på dette før nå. Det er sikkert flere tusen folk der ute i verden som har fått most tv-skjermen sin pga dette. Om det i tillegg forsinker leveranser er det rett og slett trist. Endret 17. desember 2006 av Teodorull Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Flere tusen sier du? har du disse tallene fra noe sted? tviler på at det er mange som har Knust tven sin pga av wiimoten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå