Plomma2 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei. Jeg er igjen på jakt etter et digitalkamera. Denne gangen det absolutt billigste på nettet. Lillesøstrene mine på 4 og 6 år har gjort det rimelig klart at de ønsker seg et digitalkamera og har samkjørt ønskelistene sine. Det billigste jeg finner i prisguiden er Olympus FE-100 til 799,- men det er litt vel mye å betale for noe som sikkert blir ødelagt før de rekker å gå lei av det. Jeg vet at prisguiden kan være mangelfull, så er det noen som har noen tips? Helst fra en halveis pålitelig side. Takker for all eventuell hjelp. - Plomma Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei. Jeg er igjen på jakt etter et digitalkamera. Denne gangen det absolutt billigste på nettet. Lillesøstrene mine på 4 og 6 år har gjort det rimelig klart at de ønsker seg et digitalkamera og har samkjørt ønskelistene sine. Det billigste jeg finner i prisguiden er Olympus FE-100 til 799,- men det er litt vel mye å betale for noe som sikkert blir ødelagt før de rekker å gå lei av det. Det finnes jo en del små og lette kameraer som bl.a. ikke har skjerm, men likevel 1MP eller 2. Kjøpte selv et slikt for flere år siden, og bildekvaliteten i godt lys var slett ikke borte vekk. De burde fås for noen få hundrelapper, men ikke finn på å gi mer enn 3... At du ikke har skjerm, er jo ikke noen større ulempe enn man hadde hele tiden med filmkameraer, så det trenger ikke være det viktigste. Dessuten kan den jo ikke knuses når den ikke er der, så kanskje det holder litt lenger :o) Tror de kan være en fin start, når de finner ut at det ikke er noe særlig lenger, er de forhåpentligvis blitt såpass gamle at de kan ta vare på et bedre kamera også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå