asdfteam Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har irritert meg litt over at 20x4-display har hatt så stor printplate at de trenger 2 5 1/4-plasser, men så kom jeg tilfeldig over disse på eBay : http://search.ebay.com/_W0QQsassZeconstoreQQhtZ-1 Kjøpte en slik (uten ramme siden jeg hadde en fra før) og den kom etter noen dager, ferdig koblet med molexkabel og parallelkabel. Fungerte som et skudd! :-) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 har du bilder av displayet og kabinettet? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 skitt... at jeg ikke visste om det før jeg har nettopp fått pakka mi fra microplex som for øvrig inneholder et 4*20 tegns LCD display Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Angrefrist? Kan ta et par bilder senere i kveld. Det ble forresten ca 167 kr med frakt. Edit: Prøvde legge til bilder... Endret 18. desember 2006 av asdfteam Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Bilder nå da? Bak. Molex-pluggen satt så fast at jeg ikke fikk den løs... På høykant: Festet i Lian-Li frontpanel med dobbeltsidig tape (hadde dremlet hull fra før): Med LCDSmartie: Fargen er dypere blå enn på bildet, det ble litt rart med blitz... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 what?? bruker den diskettstasjon-kabel?? jeg tror jeg må ha en sånn Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Ja, det fulgte med en ferdig koblet flatkabel med parallel-plugg i ene enden og type printerkabel-plugg i den andre. Jeg har loddet to andre slike displayer selv, det var veldig behagelig å bare plugge i kontakten denne gangen... ;-) Edit: Det er også en jumper der man kan velge om baklyset skal være på hele tiden, eller bare når displayet er i bruk. Potmeteret som er bakpå skal kunne brukes til å stille kontrast, men jeg så ikke noen forskjell med å bruke det... Flere bilder hos selgeren på eBay som jeg linket til i første post. Endret 19. desember 2006 av asdfteam Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vet at dette er et urgammelt innlegg, men har kjøpt samme displayet og har noen spørsmål anngående å koble skjermen til ved hjelp av IDE tilkoblingen. I installasjonsguiden står det at man skal sette LTP porten til EPP. Hvordan blir dette ved IDE inngangen? og hva med port 95? Evt. andre ting jeg må tenke på? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du får nok dessverre ikke programvare som støtter displayet via IDE, er nok kun støtte via parallell porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå