VikinGz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Leste dette på VG nett Pentagon-tjenestemenn ville sende elitesoldater til Oslo for å pågripe mulla Krekar, men planen ble skrinlagt av frykt for at soldatene skulle havne i skuddveksling med norsk politi. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor ikke, dette virker nesten litt Hollywood aktig. Men det kan jeg godt forstå, han er et skadedyr. Uansett hvor mye du tramper på han tar han faen ikke hinte. Han er en fare, og han har latterlig gjort Norge. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 De kan godt hente han... men viss de hadde kommet i skuddveksling med norsk politi og kansje noen hadde blitt skutt og drept.... hadde det vært en del andre land hadde det blitt sett på som en krigsærklæring! Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er det en person som fortjener en tur til Club Git'mo så er det denne personen. USA må gjerne sende inn et par kompanier for min del bare ingen uskyldige blir skadet. Å bli drept av NS for å passe det det kreket hadde vært jævli trist. Epz. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor skulle politiet løftet en finger da? De hadde jo bare blitt kvitt et problem. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor skulle politiet løftet en finger da?De hadde jo bare blitt kvitt et problem. 7507533[/snapback] Politet har ansvaret for personer de har i varetekt, og han er vel i fengsel ikke sant? Eller er han helt fri? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor skulle politiet løftet en finger da?De hadde jo bare blitt kvitt et problem. 7507533[/snapback] Politet har ansvaret for personer de har i varetekt, og han er vel i fengsel ikke sant? Eller er han helt fri? 7507863[/snapback] Alle i norge er beskyttet av den norske stat.. så om noen ville drept toska eller kongen kommer vell på det samme.. politiet skal beskytte.... Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Synes bare det høres latterlig ut! Hvorfor skulle det være nødvendig å sende amerikanske elitesoldater til Norge bare for å hente Krekar?? Er ikke USA allierte med Norge eller? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Synes bare det høres latterlig ut! Hvorfor skulle det være nødvendig å sende amerikanske elitesoldater til Norge bare for å hente Krekar?? Er ikke USA allierte med Norge eller? 7508058[/snapback] Er vell bedre og spørre om de kunne fått han... viss de gjør det får de sikkert ett ja også... Norge sier og gir ellers alt usa vill... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) De har spurt. Mener aa huske at de naermest forlangte at Krekar ble utlevert. Men Norge nektet. Synes det er skummelt at USA har planlagt en opperasjon i Norge bare fordi de ikke kan faa det slik som de vil. Gjor meg forbanna irritert. Men ja, jeg er enig. La oss sende Krekar ut. Han er en forbanna terrorist som ikke har en dritt aa gjore i Norge. Han er ikke verdt en dritt, og kan gjerne bli sendt til USA for min del. Hoerer forresten denne ikke i PRS? Endret 15. desember 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Flyttes til: Forum > Samfunn > Politikk, religion og samfunn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Synes det er skummelt at USA har planlagt en opperasjon i Norge bare fordi de ikke kan faa det slik som de vil. Gjor meg forbanna irritert.7509275[/snapback] Det er jo det almighty US of A er vant til? Tror det er veldig bra at det ikke ble noe av. Jeg ser gjerne at Kreket får et fint hull å råtne i, men de diplomatiske konsekvensene kunne jo blitt rimelig store. Det hadde blitt et svare styr med å kreve offentlige unnskyldninger, enormt mediesirkus og gud vet hva.Hoerer forresten denne ikke i PRS? :!: Trodde først du skrev "Horer ikke denne i PRS?", og mente at den burde flyttest ut her i fra. Endret 15. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Helt horribelt at amerkanerne var inne på tanken å hente Kreket ut med spesialstyrker. Jeg forsvarer for all del ikke Krekar, men det får det være grenser for frekkhet. Hadde det blitt skuddveksling kunne dette fått svært store konsekvenser for forholdet mellom USA og Norge. Derimot mener jeg at Krekar er en tidligere terrorist, hvertfall har hatt sterke tilknytninger til et terrornettverk, og er derfor en fare for rikets sikkerhet. Med andre ord. Send ham til USA og la ham råtne der. Det er ikke noe vits ha Krekar i norsk fengsel. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den norske stat er en gjeng med pusslinger som ikke tørr å gjøre noe, Krekar er med i terrorsammenhenger som USA sine soldater osv kan bli drept av. Det vil si at de svært gjærne vil ha han til seg, ikke så vanskelig å forstå, siden Norge bare står på latsiden i slike saker og ikke tørr å gjøre noe, må de andre gjøre noe. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hmm, lurer på hvem som har flest liv på samvittighten av Krekar eller USA.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dette landet har gått til ulvene uansett. Hadde USA faktisk turt å hente ut Krekar hadde ihvertfall resten av verden fått merke godt av det, unntatt terrornettverket da selvsagt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Synes det er skummelt at USA har planlagt en opperasjon i Norge bare fordi de ikke kan faa det slik som de vil. 7509275[/snapback] De har ikke planlagt en eneste liten ting her i landet. Vis meg gjerne hvor det står hen i så tilfelle. Det ble tatt opp som et alternaltiv og lagt vekk like fort. Medier vet å skrike ut over ingenting. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Krekar er ikke dømt for terror. Selv om politiet har gjort alt de kan, kan de ikke bevise at Krekar er en terrorist. Se hvordan krigsforbryter domstolen i Haag greier å få dømt den ene etter den andre personen, fordi de har bevis. Hadde det vært like mye sannhet og hold i Krekar's angivelige forbrytelser, hadde nok norsk politi, med bistand av internasjonal etterrettning, greid å finne holdbare bevis. Det har de ikke greid. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dette viser bare hvor alvorlig Krekar-saken er. Og hvor latterlig patetisk handlingslammede vi nordmenn er. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Eller at ei fjær ble til fem høns, i Krekar-saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå