Gå til innhold

Årets moderator/admin 2006 nominering.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg nominerer Aalton, fordi han noen ganger holder oss litt skinnet i kaféen samme med hans sidekick Kine "Mørkets Fyrstinne" Darkness. Tror kanskje jeg nominerer Darkness isteden for Aalton, da hun er i Bergen nå, og har sjansen til å komme å betale meg penger for at jeg nominerte hennes.

 

Kom deg på IRC da, Odden.

 

(denne posten har ikke blitt klarert med, Aalton)

7509220[/snapback]

Jeg synest du roter litt i innlegget ditt jeg; kom med en konkret begrunnelse som dotten ber om.

 

Jeg nominerer "Darkness|" siden en bedre OT-moderator skal man lete lenge etter, b-real har fått konkurranse her, hun er også en jernhånd inne i SO6, dette trengst til tid og ofte, derfor skal hun skrives opp :)

Lenke til kommentar
Jeg nominerer Dotten, for at han er flink å lage samletråder, skriver morsomt og generelt gjør en veldig bra innsats på forumet :)

 

For ikke snakke om at han kanskje reddet livet til Redline, som i bunn og grunn burde kvalifisere til årets forumhelt :)

7506006[/snapback]

Enig. Den beste moderatoren. Han holder orden i forumet og skriver brae og morsomme innlegg og er ansvarsfull.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne nominere Alastor.

 

Fordi:

 

1: Han holder kontroll på mobil og pda forumet på en fin måte.

2: Er ett positivt faglig bidrag til forumet, på mer en èn måte.

3: Fordi det ville vært teit om han ikke ble nominert.

 

Ja... Det var alt jeg kom på nå...

 

Edit: ingenting, typo stort sett...

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Jeg vil nominere SnowDOG_.

Fordi?

Vel, han er "normal", og deltar flott i diskusjoner som en vanlig bruker, samtidig som han gjør jobben sin.

Han er og med på andre steder i forumet enn "moderatorer flest".

ENDRET: Etter ad DG som vanlig gikk ned, tok det en time før posten ble postet :p

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...