Gå til innhold

Årets moderator/admin 2006 nominering.


Anbefalte innlegg

I år vil dere brukere få lov til å stemme på hvem dere mener er "årets moderator". Det har tidligere vært lignende avstemning for 2004.

 

 

Reglene er få og enkle;

 

1. Kun en nominasjon per bruker. Nominer den mod/admin du mener fortjener tittelen mest. Er din favoritt nominert så ikke nominer din nr.2. Vi behøver ikke listefyll.

2. Baser deg på det som er skjedd i 2006, noe som egentlig sier seg selv.

3. Begrunn din nominasjon. Ubegrunnede nomineringer vil bli ignorert.

 

 

Værre er det ikke. Nomineringen varer frem til 1.januar.

 

 

For komplett oversikt over "årets xxxx 2006" konkuranser/avsteminger så Klikk her

 

 

De nominerte er;

  • Aalton
  • Alastor
  • B-real
  • Darkness
  • Dotten
  • Enden
  • Jarmo
  • Nordoleum
  • Orresnei
  • Oysfaerg
  • Psilocybe
  • Rikky
  • RobbieDeluxe
  • Simen1
  • SnowDOG_
  • Tom Waits for Alice
  • ttt
  • Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg nominerer Dotten, for at han er flink å lage samletråder, skriver morsomt og generelt gjør en veldig bra innsats på forumet :)

 

For ikke snakke om at han kanskje reddet livet til Redline, som i bunn og grunn burde kvalifisere til årets forumhelt :)

Lenke til kommentar

Jeg nominerer vedkommende i signaturen min jeg. :)

 

Begrunnelse:

Han har alltid en grunn for sine handlinger, han handler sjeldent/aldri på grunnlag av dagsformen og tar alle hendvendelser seriøst uansett opphav.

Og dessuten så har han programmeringserfaring. :D

 

Uansett ,jeg syns vel egentlig bare han er jævlig fornuftig. :)

Endret av chills
Lenke til kommentar
Jeg nominerer Dotten, for at han er flink å lage samletråder, skriver morsomt og generelt gjør en veldig bra innsats på forumet :)

 

For ikke snakke om at han kanskje reddet livet til Redline, som i bunn og grunn burde kvalifisere til årets forumhelt :)

7506006[/snapback]

 

 

Takker for rosen. :blush: Når det kommer til Redline så er jeg ingen helt. Jeg ville sikkert aldri skrevet en blogg om det om det ikke rammet meg selv først. Noe å tenke på faktisk. Da er menn som Trond Viggo Torgersen viktigere å dra frem, som gjør slikt (Den journalisten som skrev den artikkelen tror jeg at jeg skal saksøke for plagiat mtp overskrift :wee: ). Ikke er dette noe som har med jobben som gjøres som moderator heller :)

 

 

Jevnt over vil jeg si det er vanskelig å plukke ut en moderator. Vi er et team og således ikke sterkere enn det svakeste ledd. Det finnes andre moderatorer enn meg der ute som har lagt inn en langt større innsats og som har stått på til alle døgnets tider (eksempelvis Jarmo, Psilocybe og Jankee). Og som også er langt bedre "rollemodeller" (Eksempelvis Tom Waits For Alice). Å plukke ut en ville jeg aldri klart, endel mods er jo i deler av forumet som jeg sjeldent besøker. Men jeg skal ikke virke for utaknemlig for nomineringen, det er uforskammet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg nominerer Orresnei, fordi han sa at han skulle begynne med mer skole men klarte ikke å holde seg borte, og kom igjen og ble moderator igjen. Knakande god kar med nok guts og intelligens til å komme seg tilbake til forumet.

 

TWFA og Simen1 kommer nok litt etter.

Lenke til kommentar

Jeg nominerer Aalton, fordi han noen ganger holder oss litt skinnet i kaféen samme med hans sidekick Kine "Mørkets Fyrstinne" Darkness. Tror kanskje jeg nominerer Darkness isteden for Aalton, da hun er i Bergen nå, og har sjansen til å komme å betale meg penger for at jeg nominerte hennes.

 

Kom deg på IRC da, Odden.

 

(denne posten har ikke blitt klarert med, Aalton)

Endret av Løvskogen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...