OleBrumHonning Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har en ekstern hd som jeg har brukt til backup for min pc. Programmet jeg har brukt er nero for å ordne backup. Når jeg nå starter pc`en min med den eksterne hd`en i står bare maskinen å spøler på "siden" det står at windows starter opp. Med en gang jeg kobler ut den eksterne hd`en får jeg mulighet til å logge meg inn på brukerkontoen min. Når slår av maskinen henger den seg på " siden" windows avslutter. Problemt løser seg når jeg kobler den eksterne hd`en fra igjen. Maskinen henger seg også hvis jeg kobler til den eksterne hd`en etter jeg har logget på, løses igjen ved å koble denne ut. Er hd`en kaputt eller har jeg ordnet noen interne konflikter etter jeg tok backup? Problemet kan også komme av at jeg slo av maskinen å gikk, men når jeg kom tilbake flere timer etterpå sto maskinen med en dialogboks som spurte om jeg skulle avslutte dette programmet før maskinen slo seg av. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hvis windowsen min hadde oppført seg sånn hadde jeg bare reinstalert! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Faktisk har jeg opplevd akkurat dette problemet flere ganger. Tror du kan endre "boot from USB" i bios, så skulle dette problemet være ut av verden. Om det ikke fungerer ville jeg ha testet disken på en annen PC. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hd`en ble ikke oppdaget på boot setup`en. Kan det være at hd`en er ødelagt? dokumenter fra hd`en har også forsvunnet, helt uten videre. Endret 20. desember 2006 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå