Gå til innhold

Trenger forslag til navn

Popobawa

Anbefalte innlegg

Om noen få uker skal jeg åpne en internett cafe i Asia. Ved den anledning så trenger jeg et navn. Det skal registreres når jeg skal søke om business permit, som det så fint heter. Har grublet over dette lenge og kommer ikke på noe selv, derfor spør jeg her. Hadde vært fint hvis dere kunne tatt dette litt seriøst og ikke tulle så mye.

Så, kom med forslag folkens!

Hvis dette er feilpostet så beklager jeg så mye. Da får heller en moderator flytte denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så, kom med forslag folkens!

Kan være en ide å sjekke noen ord og uttrykk som befolkningen der bruker eller forbinder med et sånt sted - er det tenkt med servering eller bare litt snacks, rekvisita og spill, artikler, eller kun maskiner på dagtid evt. åpen 24/7? Sånt kan hintes om i navnet.

webinn24.com

wediweb.com

wedi24.com

farsibit.com

Lenke til kommentar
Navn på sjappa, ikke domene.

aah, da så... men det blir kanskje et domene etterhvert?

Selv har jeg bare smal erfaring med filippinere som sjøfolk, og sånn sett kunne det passet med en Pilipino/ engelsk variant av "Surfebingen" :)

Kanskje noe mere urbant passer som "webcafé" e.l. - kan være fordel med lokal identitet for området også, f.eks. en bydel i Manila og "Hype Webcafé" (det blir "Hype" på folkemunne kanskje, og alle vet hvilken sjappe det gjelder).

Referanse til et landemerke i nærheten/ statuen av en krigshelt på torvet, en betydelig kulturpersonlighet eller asossiasjon til jomfru Maria. De er jo utrolig katolske der borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...