Mafo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Samsung X160 er et solid bevis på at lav pris ikke alltid er et bra argumentet for å kjøpe en telefon. Les mer Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 morsomt å se en 1er Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Liten, pen og ubrukelig Perfekt oppsummering, egentlig! Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hehe... skal si Amobil er harde på kritikken av billige samsung telefoner om dagen... Når jeg leser artikkelen får jeg en slags "lynsjefølelse" - og det gjør at jeg sitter igjen med ett intrykk av att "dette var bare usaklig". Når man tester telefoner i denne prisklassen burde man ha en "gitt standard" å gå etter, gjerne uttalt overfor leseren i form av en referansetelefon. (hørte jeg noen si SE z530?). Så kunne man sette produktet opp mot en standard som er noenlunde lik prismessig og forklare hvor telefonen faller gjennom i forhold til klassens beste. Slik kritikken fortoner seg nå så høres det for meg ut som om man forventet "ny teknologi" i denne aller rimeligste klassen - og det kan man vel ikke? Neida... Ellers festlig artikkel.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Går det ikke an å skru av den lyden når du slår den av og på?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg