Gå til innhold

Wiimotes og tilbehør i framtida

Skrellaren

Anbefalte innlegg

Kva for slags tilbehør (av typen du festar på wiimoten, som nunchuck og classic kontroller) trur de vi vil sjå framover, og ikkje minst; kva kunne de tenkt dykk å sett? Fisketrode-extension? Eit faktisk sverd? Mikrofon-extension? Lat fantasien ta overhand, få sjå nokre crazy forslag til kva som kan puttast på enden av ein wiimote.

OG, trur de det vil komme nye versjonar av wiimoten, t.d. ein med støtte for batterilading i usb-porten og/eller li-ion batteri? Eller kanskje ein ny type wiimote med ein mikrofon innebygd i toppen, så du kan halde den som ein vanleg mikrofon, til spel som singstar, etc? Kva trur de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hagle! Altså en skikkelig hagle som du plasserer wiimoten på, med heftig pumpe mekanisme for å hente neste patron. Eventuelt bare en pistol, "zapper" modellen som Nintendo viste på E3 så bra ut, men jeg har hørt at denne er blitt avlyst :( . Regner med å så se drøssevis av tredje parts dingserier til wiimoten om ikke så altfor lenge. Blir spennende å se hvor kreative og ikke minst dyre dette ekstra utstyret kommer til å bli.

Lenke til kommentar

Wiimoten er jo hva du egentlig vil den skal være. Et sverd i TP, et gevær i Red Steel, et balltre i Wii sports. Wiimoten er alt dette faktisk.

Men det jeg skulle likt å se til Wiimoten er li-ion batteri og bordstand til å ladde kontrolleren mellom øktene. En mikrofon tror jeg nok vi får se om ikke så alt for lenge, kom jo mikrofon til GC og Marioparty 6. Hm, tenk om vi får et marioparty spill til Wii. Ville vært nice.

Lenke til kommentar

Håper dette kommer snart:

lightgun_shell2.jpg

gun.jpg

wii-gun.jpg

re4wii.jpg

wii4.jpg

Det får holde :p Regner med at den kommer ganske så snart(med tanke på at den allerede er vist frem) Kan tenke meg det kan bli en fin metroid bundle pack. Synes det var ekstremt smart med analogen bak på pistolen slik at man kan bevege seg å skyte med samme kontroll.

Kanskje en golfkølle til golfspill hadde vært noe? Tennisrackert?

Like this?

Wii%20Sports%20Pack.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Danseplate : så kan nunchuk og wii mote bruker for å kjenne igjen hånd bevegelser. Kan også brukes i spill for treningsøvelser

Numpad expansion : som kan følge med for Brain games spillene, slik at man slipper å tegne tallet på skjermen.

Touch screen sjakkbrett : En sjakkplate med små figurer fra nintendo universet som kan kobles til USB porten, brikkene plasseres ut over brettet korrekt og man kan flytte brikkene i spillet ved å flytte de på brettet. Slik kan man spille sjakk over nettet på en litt mer interaktiv måte. Når en brikke av dine blir slått ned vil ruten blinke rødt til man fjerner den.

Lenke til kommentar
En mikrofon tror jeg nok vi får se om ikke så alt for lenge, kom jo mikrofon til GC og Marioparty 6. Hm, tenk om vi får et marioparty spill til Wii. Ville vært nice.

7512898[/snapback]

Mario Party kommer faktisk i statene tidlig på nyåret til Wii :-)

7514492[/snapback]

Ey nice, kanskje påtide med investering da i noen Wiimotes og nunchuks, nytt partyspill på vei :)

Lenke til kommentar
En mikrofon tror jeg nok vi får se om ikke så alt for lenge, kom jo mikrofon til GC og Marioparty 6. Hm, tenk om vi får et marioparty spill til Wii. Ville vært nice.

7512898[/snapback]

7514492[/snapback]

Ey nice, kanskje påtide med investering da i noen Wiimotes og nunchuks, nytt partyspill på vei :)

7515059[/snapback]

Marioparty <3

Har ikke spillt noen siden Marioparty 3, men ser for meg hvor konge mini games blir med wiimote!

Lenke til kommentar

7512898[/snapback]

7514492[/snapback]

URL?

Lenke til kommentar

Har faktisk bare spilt MP1, de resterende etter det ble litt for mye for min del, dessuten investerte jeg aldri i en GC heller.

Men det var morro da, selv om kontrollstikka på min N64 ble masha til kokainpulver når du skulle sykle. Hadde blemmer i handa lang tid etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...