DalaiLaban Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har et Gainward 7800GTX(link) Har en 42" plasma tv på stua(hd ready) med HDMI og S-Video inngang. Er dette kortet mulig å koble til pcen og vil det bli ålreit kvalitet(mulig å lese teksten) da? I såfall, hvilke kabler trenger jeg da? Er helt blank på dette området her så all hjelp motas med stor takknemlighet Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har en GF6600GT, og jeg bruker s-video kabel til å koble til TV'n min. Du kan bruke det, om ikke noe annet da. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Okay, er kvaliteten noe særlig? Fant denne kabelen på komplett men er det verdt 500kr? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Du får jo DVI>HDMI-overganger det burde gi ok kvalitet vil jeg tro uten at jeg er noen ''ekspert'' på området sjøl edit: bah du fant den sjøl Endret 15. desember 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har du f.eks ikke HDMI utgang/inngang så funker det veldig bra med vga/dvi kabel..jeg bruker det selv på hdtven min.. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jess, kabelen jeg fant passer så dette skal bli morro. Må bare greie å jekke far bort fra TVen for en helg så blir nok dette bra Når jeg flytter ut over nyåret må jeg nok få meg en liten søt 32" LCD tv. Da skal det bli liv i heimen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå