Gå til innhold

Ulykkesforsikring og retur.

Anbefalte innlegg

Jeg har to konkrete spørsmål:

Om jeg kjøper en dataskjerm på Elkjøp, og tegner en forsikring på denne i butikken, for så å bruke deres "lever tilbake innen 30 dager"-garanti. Hva skjer da med forsikringen?

Og om jeg kjøper den i en annen butikk, som ikke har en slik "garanti", og tegner forsikring. Om jeg da må levere den inn på grunn av mangler, og til slutt heve kjøpet, hva skjer da med forsikringen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har to konkrete spørsmål:

Om jeg kjøper en dataskjerm på Elkjøp, og tegner en forsikring på denne i butikken, for så å bruke deres "lever tilbake innen 30 dager"-garanti. Hva skjer da med forsikringen?

Og om jeg kjøper den i en annen butikk, som ikke har en slik "garanti", og tegner forsikring. Om jeg da må levere den inn på grunn av mangler, og til slutt heve kjøpet, hva skjer da med forsikringen?

7505267[/snapback]

1. normalt får du pengene igjen for forsikringen

2. du kan ikke kjøpe maskinen et sted og forsikringen hos elkjøp. Det går ikke.

Lenke til kommentar

Alle elkjøp-butikker skal ha 30 dagers angrerett på sine forsikringer.

Velger du å si opp en avtale på feks 3 år etter 1 år, så vil du få tilbake beløpet som tilsvarer prisen for de 2 siste årene(i dette eks ca 2/3 av prisen).

Angrer du etter 30 dager må du rette kravet direkte til moderna (forsikringsselskapet elkjøp bruker).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...