BFP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hei! Noen her som veit hvor jeg kan få tak i luft dempere, noe ala det man har i baklukene på biler ol. bare i litt mindre størelser? Tenkte å bruke det på et kabinettprosjekt jeg har gående... Endret 15. desember 2006 av BFP Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Prøvd biltema? De har vel en god del forsjellige størrelser der. Ellers er det mange steder man kan få det som reservedeler til andre ting. Men blir fort veldig dyrt. Lenke til kommentar
BFP Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Hm... penger er ikke noe problem tror jeg... sparing går fint... det kan man leve lenge på Jeg gikk inn på biltema sine sider, men der fant jeg ingen ting... kanskje jeg skal ta en tlf til et bilverksted? Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Tror du får mere suksess ved å søke på gassfjær, det er i hvertfall det begrepet Biltema og Elfa bruker. tror du finner det du leter etter på Elfa; http://www.elfa.se/elfa-bin/lt.pl?lang=no&1474242&1474476 (evt gå til elektromekanikk_pneumatikk/gasfjære i menyen) . EDIT: Du kan selvfølgelig gå på elfa.no også og navigere deg frem, men søkeordet gassfjær gir deg ingen ting... Jeg måtte slå opp i papirkatalogen og søke baklengs fra artikkelnummeret... Endret 15. desember 2006 av firefox Lenke til kommentar
BFP Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Takk for linken... tror jeg går for 30cm med 300nm... takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå