Armageddon Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Kanskje ikke så morsomt, men det er jo litt artig å kunne en haug med fakta en egentlig ikke har bruk for. Men det er ikke lurt å nevne de til venner og sånt konstant, for da kan det bli irriterende.. Uansett. Sjangsen for at man dør en unaturlig død er 1 til 20000. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Blir en lege eller sykepleier dømt for å gjøre en feil kommer GARANTERT denne historien i media. Husk at for at man skal kunne si at det ble gjort en feilbehandling må noen være dømt. Slik er det. 7518027[/snapback] Leger prøver å redde livene og hvis de feiler har de kanskje gjort alt de kan. Kanskje offeret hadde dødd hvis legen ikke hadde prøvd. Livet er jo å ta sjanser, så operasjoner på sykehuset er en sjanse. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Betyr det at hvis jeg tar en neve kokosmasse og slenger den i en potte med plantejord, så vil jeg om ikke så lenge kunne ligge under min egen kokospalme her i Sarpsborg...? 7521205[/snapback] Det betyr det, men som du sikkert vet, så er Sarpsborg et lite gunstig sted for kokospalmer, så det ville nok ikke skjedd stort. 7521507[/snapback] Ikke hvis jeg planter palmene mine i vannsenga da 7521555[/snapback] senga di er nok lite gunstig for alt levende 7521682[/snapback] Det tviler jeg på, fordi den stinker skikkelig kompost 7521796[/snapback] Nå vet jeg ossen PencilCase vil dø. Det blir helt klin kokos . Lenke til kommentar
akan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 You are more likely to be killed by a champagne cork than by a poisonous spider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Uansett er det 50% sjanse for at noe skjer uansett... Enten skjer det, eller så skjer det ikke 50% sjanse for at det kommer 300 fly og teppebomber naboen med elefanter... 7510366[/snapback] Dæven, du kunne med den setningen der revolusjonert statistikkfaget. Hvorfor bruke lang tid på å regne ut sannsynligheter, vi kunne bare slått oss til ro med at det var 50% sjanse for at det skjedde eller ikke. Hva er sannsynligheten for å bli eldre enn 20 år? 50%. Enten blir du det eller ikke. Hvor stor sjanse for å dø fra et fall ned 5 etasjer? 50%, enten gjør du det eller ikke... Lenke til kommentar
Snø Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Uansett er det 50% sjanse for at noe skjer uansett... Enten skjer det, eller så skjer det ikke 50% sjanse for at det kommer 300 fly og teppebomber naboen med elefanter... 7510366[/snapback] Dæven, du kunne med den setningen der revolusjonert statistikkfaget. Hvorfor bruke lang tid på å regne ut sannsynligheter, vi kunne bare slått oss til ro med at det var 50% sjanse for at det skjedde eller ikke. Hva er sannsynligheten for å bli eldre enn 20 år? 50%. Enten blir du det eller ikke. Hvor stor sjanse for å dø fra et fall ned 5 etasjer? 50%, enten gjør du det eller ikke... 7810109[/snapback] Genialt, genialt !! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå