Gå til innhold

Noen dødsmorsomme fakta

kattekatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir en lege eller sykepleier dømt for å gjøre en feil kommer GARANTERT denne historien i media. Husk at for at man skal kunne si at det ble gjort en feilbehandling må noen være dømt. Slik er det.

7518027[/snapback]

Leger prøver å redde livene og hvis de feiler har de kanskje gjort alt de kan. Kanskje offeret hadde dødd hvis legen ikke hadde prøvd. Livet er jo å ta sjanser, så operasjoner på sykehuset er en sjanse.

Lenke til kommentar

Betyr det at hvis jeg tar en neve kokosmasse og slenger den i en potte med plantejord, så vil jeg om ikke så lenge kunne ligge under min egen kokospalme her i Sarpsborg...? :cool:

7521205[/snapback]

Det betyr det, men som du sikkert vet, så er Sarpsborg et lite gunstig sted for kokospalmer, så det ville nok ikke skjedd stort.

7521507[/snapback]

Ikke hvis jeg planter palmene mine i vannsenga da :cool:

7521555[/snapback]

senga di er nok lite gunstig for alt levende :)

7521682[/snapback]

Det tviler jeg på, fordi den stinker skikkelig kompost :w00t:

7521796[/snapback]

Nå vet jeg ossen PencilCase vil dø. Det blir helt klin kokos :).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Uansett er det 50% sjanse for at noe skjer uansett... Enten skjer det, eller så skjer det ikke :p

50% sjanse for at det kommer 300 fly og teppebomber naboen med elefanter...

7510366[/snapback]

Dæven, du kunne med den setningen der revolusjonert statistikkfaget. Hvorfor bruke lang tid på å regne ut sannsynligheter, vi kunne bare slått oss til ro med at det var 50% sjanse for at det skjedde eller ikke. :)

Hva er sannsynligheten for å bli eldre enn 20 år? 50%. Enten blir du det eller ikke. Hvor stor sjanse for å dø fra et fall ned 5 etasjer? 50%, enten gjør du det eller ikke... :p

Lenke til kommentar
Uansett er det 50% sjanse for at noe skjer uansett... Enten skjer det, eller så skjer det ikke :p

50% sjanse for at det kommer 300 fly og teppebomber naboen med elefanter...

7510366[/snapback]

Dæven, du kunne med den setningen der revolusjonert statistikkfaget. Hvorfor bruke lang tid på å regne ut sannsynligheter, vi kunne bare slått oss til ro med at det var 50% sjanse for at det skjedde eller ikke. :)

Hva er sannsynligheten for å bli eldre enn 20 år? 50%. Enten blir du det eller ikke. Hvor stor sjanse for å dø fra et fall ned 5 etasjer? 50%, enten gjør du det eller ikke... :p

7810109[/snapback]

Genialt, genialt !! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...