zeRonox Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei, jeg har innstaller skjermkort driver, men ... Denne enheten finner ikke nok ledige ressurser den kan bruke. (Kode 12) Du må deaktivere en av de andre enhetene på dette systemet hvis du vil bruke denne enheten. Hva skal jeg gjøre? Hva kan jeg deaktivere? - Morten Please hjelp meg! Emnetittel endret av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du kan starte med å legge ut et 'snapshot' av enhetbehandling. Det kan virke ut som en greie der du ikke trenger men er i konflikt. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 disable com og lpt hvis du ikke bruker dem da Lenke til kommentar
zeRonox Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Du kan starte med å legge ut et 'snapshot' av enhetbehandling.Det kan virke ut som en greie der du ikke trenger men er i konflikt. 7505329[/snapback] http://img34.imagevenue.com/img.php?image=...g_122_542lo.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå