Gå til innhold

Drangedal kanonen (custom made kanon) UPDATED

nets

Anbefalte innlegg

og forresten, hvis du ikke har sett filmen, hva er det du har å si da...?

løst snakk...

HVis dere har så sinsykt mye imot oss, så la ver å post, ingen tvinger dere til å legge igjen en komentar... men det ser ut som noen av dere synes det er kjempe gøy å spamme denna tråden...

7509000[/snapback]

Hvorfor slutter ikke dere å poste de kjedelige filmene deres? Alle trådene dere oppretter pga. de filmene blir spammet ned, get the point?

7509062[/snapback]

Det finnes flere en deg her i verden, vi har fått mange possitive komentarer også... Men det er greit. kan du la ver å poste nå...? jeg er overhode ikke interessert i å svare på nytteløs spam..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes flere en deg her i verden, vi har fått mange possitive komentarer også... Men det er greit. kan du la ver å poste nå...? jeg er overhode ikke interessert i å svare på nytteløs spam..

7509085[/snapback]

Kan du ikke bare poste i den tråden som er tiltenkt småklipp, morsomme eller ei? Dere er nemlig ikke viktigst i verden så man trenger en egen tråd for alle deres filmer.
Lenke til kommentar

7509085[/snapback]

Kan du ikke bare poste i den tråden som er tiltenkt småklipp, morsomme eller ei? Dere er nemlig ikke viktigst i verden så man trenger en egen tråd for alle deres filmer.

7509130[/snapback]

takk og god natt, noe mere du skulle ha sakt..? eventuelt klaga på. Så får du sende meg en medling...

Lenke til kommentar

Joney, ikke lag tråd om du ikke vil ha kommentarer. For det er det du får. Kommentarer er ikke spam. Det du poster derimot er det. Om du ikke takler at ikke alle liker det verdiløse Crapet dere poster så ikke lag en tråd for det. Om folk kommenterer betyr det ikke at de har lyst til å lage noe bedre, er det noe rart du har fått oppi hodet som har fortalt deg at det er sånn?

Takk og god natt ja (det passer forresten bedre i slutten av posten).

Lenke til kommentar
Joney, ikke lag tråd om du ikke vil ha kommentarer. For det er det du får. Kommentarer er ikke spam. Det du poster derimot er det. Om du ikke takler at ikke alle liker det verdiløse Crapet dere poster så ikke lag en tråd for det. Om folk kommenterer betyr det ikke at de har lyst til å lage noe bedre, er det noe rart du har fått oppi hodet som har fortalt deg at det er sånn?

Takk og god natt ja (det passer forresten bedre i slutten av posten).

7525349[/snapback]

greit nok at folk poster komentarer, men derimot er det ikke så veldig kult om man poster en negativ komentar 10 ganger etterhverandre..

And btw, det er nå faltisk ikke jeg som har laga denna tråden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...