nets Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Dette er en samling av klipp av at vi fyrer av div. fyrverkeri med en custom lagd kanon på drangedalsvannet i en båt (kommer lengre uti filmen). King-Airbomb smeller ganske bra Kanonen består av et plastrør bygd inn i en slaks støttekonstruksjon av gamle planker. Alt er redigert på en K750i, noe som faktisk funka overaskende bra FlauEDIT: Jeg var helt utslitt etter å ha redigert filmen på mobilen, beklager at jeg ikke la ved linken Link: Endret 15. desember 2006 av Nets Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Og hvor finnes så denne filmen? Jeg fant ikke lenka :S Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Kjempelurt å stå å skyte ut over en vei, og gå foran løpet på plastkanonen. edit: Han har gjemt linken i signaturen sin. Endret 15. desember 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Åh, er det samme idioten som henger opp vennene sine i trær og stikker hverandre i låret? Tror neppe jeg gidder å se det da, gitt. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skal vi se..et par kommentarer: - Håper ikke du er han fyren med det lange krøllete håret og briller - OCCupation betyr ikke hvem du er sammen med eller noe, det betyr hvor du bor såvidt jeg vet - Fremdeles barnslige femi stemmer - Å si LOL i virkeligheten er forjævlig Jupp, that's it tror jeg.. Du burde fikse litt på engelsk kunnskapen også, en del skrivefeil. Hvordan laget dere kanonen forresten? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 - OCCupation betyr ikke hvem du er sammen med eller noe, det betyr hvor du bor såvidt jeg vet 7505365[/snapback] Jeg trodde ikke det var noen av delene? Yrke/studie/denslags er vel det man som oftest fyller ut bak occupation? Lenke til kommentar
fal Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 - OCCupation betyr ikke hvem du er sammen med eller noe, det betyr hvor du bor såvidt jeg vet 7505365[/snapback] Jeg trodde ikke det var noen av delene? Yrke/studie/denslags er vel det man som oftest fyller ut bak occupation? 7505547[/snapback] stemmer Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ah, my bad. Da hadde begge feil da . Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Skal vi se..et par kommentarer: - Håper ikke du er han fyren med det lange krøllete håret og briller - OCCupation betyr ikke hvem du er sammen med eller noe, det betyr hvor du bor såvidt jeg vet - Fremdeles barnslige femi stemmer - Å si LOL i virkeligheten er forjævlig Jupp, that's it tror jeg.. Du burde fikse litt på engelsk kunnskapen også, en del skrivefeil. Hvordan laget dere kanonen forresten? 7505365[/snapback] LOL, hvorfor går ikke du å lager noe bedre da. Mr. Perfect Endret 15. desember 2006 av Joney Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 and btw, Ja jeg var med på å lage filmen, og Ja bildet til nets er for alle de som bare klager på denne tråden. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Tips : legg filmene i profilen din og håp på at de blir trykket på, eller legg dem i den lille film klipp tråden ... ikke anongser dem Sier som noen over meg, LOL er idiotisk å si ... Hvis du har lyst på feedback til prosjektene dine så kan du lage en work-log. IMO : filmene burde ikke postes i denne kategorien, fordi jeg ser ikke humoren ... men smaken er som baken ... [edit'o] skrivefeil Endret 15. desember 2006 av disco808 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kanon? Fyrkereri putta i eit røyr. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Kanon? Fyrkereri putta i eit røyr. 7508523[/snapback] Annen type kanon, Patroner putta i et rør, Granater putta i er rør... hva er poenget ditt...? ja, det er en kanon hvis du lurte... Endret 15. desember 2006 av Joney Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor er det en kanon da Joney? Det er et rør med fyrverkeri i. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Uten at jeg gidder å se denne filmen (eller noen av de andre) tror jeg ikke at jeg har store problemer med å tippe alderen til disse gutta. Mistenker også at intelligensnivået er rimelig forutsigbart. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Uten at jeg gidder å se denne filmen (eller noen av de andre) tror jeg ikke at jeg har store problemer med å tippe alderen til disse gutta. Mistenker også at intelligensnivået er rimelig forutsigbart. 7508799[/snapback] hvorfor tar ikke du en god titt på bilde til nets? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) og forresten, hvis du ikke har sett filmen, hva er det du har å si da...? løst snakk... HVis dere har så sinsykt mye imot oss, så la ver å post, ingen tvinger dere til å legge igjen en komentar... men det ser ut som noen av dere synes det er kjempe gøy å spamme denna tråden... Endret 15. desember 2006 av Joney Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hvorfor tar ikke du en god titt på bilde til nets? 7508992[/snapback] Er det avataren du mener? Jeg ser ikke noe annet bilde her i tråden. Avataren er jo fin nok den, et bilde av et skilt som står rett uten for Helvete. Jeg har vært i Helvete selv en gang, det var koselig der. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 og forresten, hvis du ikke har sett filmen, hva er det du har å si da...?løst snakk... HVis dere har så sinsykt mye imot oss, så la ver å post, ingen tvinger dere til å legge igjen en komentar... men det ser ut som noen av dere synes det er kjempe gøy å spamme denna tråden... 7509000[/snapback] Hvorfor slutter ikke dere å poste de kjedelige filmene deres? Alle trådene dere oppretter pga. de filmene blir spammet ned, get the point? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå