Biera Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Var innom Ekstra Leker i Tromsø (ved siden av Elkjøp) er der så jeg de hadde Wiimotes bak disken. Spurte om prisen, og jaggu var det ikke 299,-! Er det fast pris i kjeden eller hadde de merket feil?! Endret 15. desember 2006 av Biera Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tipper de trodde du mente nunchuck eller noe slikt Ser ikke for meg at en leketøysbutikk selge så billig og trolig med tap.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Var innom Ekstra Leker i Tromsø (ved siden av Elkjøp) er der så jeg de hadde Wiimotes bak disken. Spurte om prisen, og jaggu var det ikke 299,-! Er det fast pris i kjeden eller hadde de merket feil?! 7505044[/snapback] Må bare si det at ekstra leker har overrasket stort tidligere! Ekstra leker her i Drammensområdet solgte den originale Nintendo DS til 1100 kr ved lansering, når Elkjøp og andre solgte for 15-1600 kr! Jeg klarte til og med å prute(!) første dagen de hadde den i butikken, selv om prisen allerede var så lav! Jeg fikk 2stk for 1000 kr stk! Så aldri si aldri..! Lenke til kommentar
Skrellaren Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er heilt sikkert nunchuck som kostar 299. Då eg kjøpte wii på elkjøp for ei veke sidan, sa eg at eg ville ha ein ekstra wiimote, og fekk då opplyst at den kosta 299, og eg vart strålande glad. Men når eg gjekk til "hentedisken" for å plukke opp stashet eg hadde kjøpt, fekk eg ingen wiimote, men ein nunchuck. Dei må enten ha ein feil liggjande inne i systemet sitt, eller så trur alle på elkjøp at du meinar "nunchuck" når du seier "wiimote". Eg endte opp med å kjøpe både nunchuck og wiimote, sånn at eg har eit ekstra par. Men 800 for ein komplett handkontroll er ikkje billig. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Nei, det var faktisk en wiimote! Kjøpte selvfølgelig en. De hadde en til bak disken, om det er noen i Tromsø som trenger en! Jeg skal selvfølgelig ikke utelukke at de hadde satt nunchuck-prisen på wiimoten... Jeg betalte bare og forsvant derfra kjapt som svint! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nei, det var faktisk en wiimote! Kjøpte selvfølgelig en. De hadde en til bak disken, om det er noen i Tromsø som trenger en! Jeg skal selvfølgelig ikke utelukke at de hadde satt nunchuck-prisen på wiimoten... Jeg betalte bare og forsvant derfra kjapt som svint! 7506902[/snapback] Jeg tror faktisk de overrasker positivt nok en gang..! Som sagt: 1100 kr for DS ved utgivelse (med prutepotensiale) var rimelig knall den gangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå