Gå til innhold

kraftig norlys over oslo i natt

cyberPanda

Anbefalte innlegg

jeg har akkurat kommet in etter å ha gått rundt i oslo og sett på det vakre norlyset i kveld. jeg har aldrig sett noe lignende, spesielt ikke i oslo. folk i østlandsområdet som leser dette i natt burde ta seg en liten tur ut å se om de se det, for for så kraftig norlys på disse breddegrader må være en stor sjeldenhet. jeg skal poste et par bilder jeg tok i morgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som bor i Trondheim og kan sjekke om det er synlig nordlys her nå? Gidder ikke gå ned seks trapper og ut i regnet for å se etter.

7505021[/snapback]

Ser dårlig ut. Bor på byåsen med utsikt over hele trondheim. Grått og trist som vanlig.. :ermm:

7505036[/snapback]

Trondheim sentrum ligger vel sør for Byåsen, har du sjekket nordover (retning Heimdal)?

Lenke til kommentar
Noen som bor i Trondheim og kan sjekke om det er synlig nordlys her nå? Gidder ikke gå ned seks trapper og ut i regnet for å se etter.

7505021[/snapback]

Ser dårlig ut. Bor på byåsen med utsikt over hele trondheim. Grått og trist som vanlig.. :ermm:

7505036[/snapback]

Trondheim sentrum ligger vel sør for Byåsen, har du sjekket nordover (retning Heimdal)?

7505053[/snapback]

Jepp, bare drittvær, så ser ikke stort :p

Lenke til kommentar

Morsomt å lese om at folk ser nordlyset der nede i Oslo, selv bor jeg i Troms hvor jeg ser nordlyset omtrent hver natt nå. Som kjent får dere en ny mulighet til å se nordlyset i natt og håper at dere får en fin opplevelse. :)

Dere derimot som ikke engang gidder å dra ræva vekk fra dataen for å se ut av vinduet håper jeg får anginaanfall i en alder av 30 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...