cyberPanda Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg har akkurat kommet in etter å ha gått rundt i oslo og sett på det vakre norlyset i kveld. jeg har aldrig sett noe lignende, spesielt ikke i oslo. folk i østlandsområdet som leser dette i natt burde ta seg en liten tur ut å se om de se det, for for så kraftig norlys på disse breddegrader må være en stor sjeldenhet. jeg skal poste et par bilder jeg tok i morgen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen som bor i Trondheim og kan sjekke om det er synlig nordlys her nå? Gidder ikke gå ned seks trapper og ut i regnet for å se etter. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen som bor i Trondheim og kan sjekke om det er synlig nordlys her nå? Gidder ikke gå ned seks trapper og ut i regnet for å se etter. 7505021[/snapback] Ser dårlig ut. Bor på byåsen med utsikt over hele trondheim. Grått og trist som vanlig.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen som bor i Trondheim og kan sjekke om det er synlig nordlys her nå? Gidder ikke gå ned seks trapper og ut i regnet for å se etter. 7505021[/snapback] Ser dårlig ut. Bor på byåsen med utsikt over hele trondheim. Grått og trist som vanlig.. 7505036[/snapback] Trondheim sentrum ligger vel sør for Byåsen, har du sjekket nordover (retning Heimdal)? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 her er et par bilder. tatt i nærheten av voldsløkka i oslo. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nå løper jeg ut for å se om jeg ser noe. Bor i Oslo edit: teite lyset fra sentrum. Så bare det jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg var oppe i Hof ista og jeg kunne se bittelitt svak nordlys helt borterst på himmelen. Savner det sånn Du er heldig som får se nordlys i Oslo Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Titta ut av vinduet, så ikke en dritt. Orker ikke gå ut.. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som bor i Trondheim og kan sjekke om det er synlig nordlys her nå? Gidder ikke gå ned seks trapper og ut i regnet for å se etter. 7505021[/snapback] Ser dårlig ut. Bor på byåsen med utsikt over hele trondheim. Grått og trist som vanlig.. 7505036[/snapback] Trondheim sentrum ligger vel sør for Byåsen, har du sjekket nordover (retning Heimdal)? 7505053[/snapback] Jepp, bare drittvær, så ser ikke stort Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg glemte hele shiten, skulle se jo. Var ute nå og titta, så ingen ting.. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er vel dette som er grunnen: http://www.space.com/scienceastronomy/0612...olar_storm.html Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dritrått, her i Bærum var det vist ingen ting ivertfal Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det kommer i reprise i dag. Noen som vet noe klokkeslett eller? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Typisk, dette hørte jeg ingenting om før i dag. Hadde vært gøy å sett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du kan jo se det i dag da, ehs5. Jeg håper det kommer. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Morsomt å lese om at folk ser nordlyset der nede i Oslo, selv bor jeg i Troms hvor jeg ser nordlyset omtrent hver natt nå. Som kjent får dere en ny mulighet til å se nordlyset i natt og håper at dere får en fin opplevelse. Dere derimot som ikke engang gidder å dra ræva vekk fra dataen for å se ut av vinduet håper jeg får anginaanfall i en alder av 30 år. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Var helt fantatisk nordlys ja. Bor i Drøbak og så det klinkende klart! Var perfekt avsluttning på ballet Å gå hjem med nordlys på himmelen. Var kraftig rødt og grønt nordlys! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 "I kveld og i natt kan man i hele landet oppleve nordlyset danse over himmelen. Kraftige utbrudd på solen er årsaken." - nrk.no Kom dere ut om det er fint vær. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Bor i oslo, ser ingen ting på himmelen nå? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg er sur. Får ikke sett en shit her jeg bor, for mye hus i veien. Personen som skulle kjøre meg opp i høyden gadd ikke pga det var så sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå