Gå til innhold

Samsung SyncMaster 920N, synspunkter?

gsn

Anbefalte innlegg

God eftermiddag, diskusjonsforum brukere.

Jeg søker viten om Samsung SyncMaster 920N LiquidCrystalDisplay-datamaskinskjerm. Er det noen som råder over brukserfaringer ved denne monitoren, eller har annen viten om denne innretning som kan yte meg godt ved innkjøp av den slags apparat, vil jeg vennligst be dem ytre deres synspunkter.

Med vennlig hilsen

gsn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God eftermiddag, diskusjonsforum brukere.

Jeg søker viten om Samsung SyncMaster 920N LiquidCrystalDisplay-datamaskinskjerm. Er det noen som råder over brukserfaringer ved denne monitoren, eller har annen viten om denne innretning som kan yte meg godt ved innkjøp av den slags apparat, vil jeg vennligst be dem ytre deres synspunkter.

Med vennlig hilsen

gsn.

7504981[/snapback]

Skjermen er helt kurant og en god skjerm. Spørs hva du skal bruke den til og hva krav du egentlig stiller til skjermen. Hvis du ikke skal spille mye, så er denne bra.

Lenke til kommentar
Skjermen er helt kurant og en god skjerm. Spørs hva du skal bruke den til og hva krav du egentlig stiller til skjermen. Hvis du ikke skal spille mye, så er denne bra.

7509715[/snapback]

Har du skjermen selv?

Og hvor håpløs er den til spill?

Lenke til kommentar

7509715[/snapback]

Har du skjermen selv?

Og hvor håpløs er den til spill?

7511733[/snapback]

Jeg har ikke testet denne til spill, kun vanglig desktop windows bruk, men jeg har testet en 22" med 5 ms, og jeg merker god forkjel fra "0ms" på vanlig CRT-skjerm til denne LCD på 5 ms.

920N har såvidt jeg husker 8 ms, og da er den ikke god nok, ikke for meg hvertfall ;)

Samsung har en skjerm på 2 ms, 940BF (https://prisguiden.no/product.php?productId=37860)

Den får du til ca 2500,- Ville heller sett den veien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...