erlendhagen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei, eg skal ha ny telefon. Eg har nedanfor lista opp prioriteringer. Kvafor en telefon vil eg bli mest fornøyd med? Eg har sett litt på telefoner som N80, HTC TyTN etc., men har ikkje god nok oversikt. Har per i dag en gammaldags SE T630, og er såleis ikkje sikker på kva eg kan forvente. Pris må eg vurdere ut i fra kva eg trur eg får for pengane. (Foreløpig ikkje tak på pris). Takk for alle innspel. MÅ ha/være/støtte: WLAN Bluetooth Kamera Triband Driftssikker Støtte minnekort Brukbar batterikapasitet GODE funksjoner som kalender/kontaktliste/epost/IP telefon Bør helst ha: STOR batterikapasitet Stor, høyoppløst skjerm USB (2.0) Kjapp prosessor (IP-telefoni, ventetid etc) god byggekvalitet god talekvalitet/signalkvalitet Kan godt ha: Videotelefoni Qwerty tastatur Berøringsfølsom skjerm GODT kamera Quadband MP3/OGG støtte Mini-jack kontakt Uvesentlig: Vekt Størrelse Spill Ringelyder etc Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Hadde vore kjekt med eit par innspel her. Eg har vurdert HTC Tytn, men då denne er ganske dyr, ville eg gjerne høyrt om der er rimeligare alternativ som oppfyller "kravspesifikasjonen" min. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg har N80, denne fungerer veldig bra. Er som du sikkert har fått med deg dårlig batteri, men det overlever men med en lader i nærheten. Min er sånn at minnet noen ganger blir fult når jeg sitter på wlan. Kan hende det finnes en "fiks" for dette.. Spør om det er mer Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har du ikke vurdert Sony Ericsson P990i? Der får du det du trenger. HTC Tytn er jo også veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå