thomanil Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Tror jeg selger min 360 da siden den er utnyttet max allerede og det vil aldri komme noe spill som ser bedre ut enn Gears på den. Selv ikke Gears 2. Skjer ofte at den aller beste mulige grafikken kommer det første året. 7507348[/snapback] Og all morro med spill ligger så klart i best murlig grafikk ... 7507395[/snapback] Slå på ironi-filteret deres nå da, jeg tror ikke han er helt seriøs. Den beste grafikken kommer ALDRI første året. Endret 15. desember 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tror jeg selger min 360 da siden den er utnyttet max allerede og det vil aldri komme noe spill som ser bedre ut enn Gears på den. Selv ikke Gears 2. Skjer ofte at den aller beste mulige grafikken kommer det første året. 7507348[/snapback] håper det var en spøk, hvis ikke så er du ganske tett.... men uansett, det kan være slik at Epic mente at det har brukt max av konsollen NÅ. mest sannsynelig finner de på noe lurt så de pusher den ett hakk til... Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nå er jo heldigvis ikke Epic de eneste som lager spill til 360 med flott grafikk.. Det er forskjellig hva de ulike spillselskapene klarer å utnytte maskinkraften i 360 til, og vi vil nok helt klart se spill med penere grafikk enn Geow. I form av Geow 2 eller andre spill fra andre Publishers.. Ingen tvil om det Lenke til kommentar
xelA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg tror nok halo 3 skal klare å bli penere enn dette.. men grafikk er absolutt ikke alt, og Halo spillene har supert gameplay i tillegg (spesielt multiplayer) Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, grafikk betyr ingenting. Jeg skulle nesten ønske de lagde Halo 3 for Xbox 1 isteden med samme grafikk som Halo hadde. Gameplay er det viktisgte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Forskjellen mellom Halo3 og GeOW blir nok skala. Der GeOW tar knekken på Halo i form av ekstremt detaljerte teksturer( eg sier ikkje det blir tilfelle), knuser Halo3 GeOW på størresle på brett og univers. Endret 15. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Litt off topic, men hvorfor fortkorter dere Gears of war til GeOW? Hva har bokstaven "e" å gjøre der? Heter det ikke GoW? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Egentlig ein liten ballesak det der. Noen vil ha God of War til GOW da det kom først, så for å ungå forvirring av tråder etc. så blir Gears of War til GeOW, harry og jævlig kansje, men det skiller ihvertfall de to forkortelsene Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Fordi noen sytekopper synes God Of War skal være GoW og Gears skal være GeOW. Teit teit teit. Men de må vel få viljen sin. @ Fuck at you Mala. Du slo meg. Endret 15. desember 2006 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hehe! Men da vet jeg det Takk for svar! Endret 15. desember 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Cliffy sier i allefall at GoW bruker langt ifra maksimum av det en 360 klarer. Mener å huske at han sa at GoW drar så og si ALT 360'en klarer jeg. Nettop sett på Bonus DVD'en som fulgte med GeOW CE Edition (mener det var der jeg hørte det, ellers så var det dokumentaren på marketplace) Hvertfall, der sa lille Cliffy at de kjørte nok ett stykke under, men ikke milevis unna det de kunne få ut av X360'en på det tidspunktet. Veldig viktig og merke seg dette, ettersom at mens tiden går så kommer det også bedre optimaliseringsverktøy osv. Dvs at om, la oss si 1 år, ville ikke GeOW vært like ressurskrevende for X360'en pga bedre optimalisering Kan vel konkuldere med at GeOW2 vil se enda bedre ut enn GeOW (selvfølgelig?) Og siden de har brukt en god del av GPU så vil jeg tro de legger vekt på lys/skyggelegging og på nok oppgaver til CPU'en slik at den har noe og bryne seg på også Løøv fåur Gisj åff Var! Edit: noen leifer, og en setning jeg glemte (for de nyskjerringe la jeg til "Dvs at om, la oss si 1 år, ville ikke GeOW vært like ressurskrevende for X360'en pga bedre optimalisering ") Endret 18. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå