Gå til innhold

GeOW for to år siden på PC

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda. Det er en techdemo på. Men etter som jeg har forstått er alt dette GOW i en tidlig tidlig build + litt fancy spancy lys og fysikk. Man ser jo det på ruinene og modellene. Han sier også i første filmen at det er fra et uannonsert spill som kjører UE3.

Lenke til kommentar

Vel, tipper at Unreal motoren vil bli seende ut som det der etterhvert. Cliffy sier i allefall at GoW bruker langt ifra maksimum av det en 360 klarer. Så da kan man jo tenke seg hvor pent GoW2 og 3 vil bli seende ut. Og når DX10 kommer seg på bena sammen med 8800GTX kan det bli rimelig heftig regner jeg med.

Men hadde Epic sluppet GoW på den tiden der, men slik grafikk tipper jeg at hele hverden hadde kommet i en liten ytelses knipe med sine splitter nye 6800 som ikke klarer spillet på medium når de kjøres i SLI ;)

Lenke til kommentar
Rett meg hvis jeg tar feil. Han sa at de har brukt alt av minne (RAM) Xbox360 har og hadde til og med litt problemer med og få alt inn.

Men at de kunne dra den litt lengere med CPU ytelsen / det grafiske.. Tror jeg..

7505166[/snapback]

Nå tvang jo EPIC microsoft til å doble RAM størrelsen på x360 bare pga Gears of War.

Lenke til kommentar
Cliffy sier i allefall at GoW bruker langt ifra maksimum av det en 360 klarer.

Mener å huske at han sa at GoW drar så og si ALT 360'en klarer jeg.

7505103[/snapback]

Nå har jeg ikke noen link, men mener å huske sitatet lød: "We are pushing the 360 to the max" eller noe i den duren..

Lenke til kommentar
Tror jeg selger min 360 da siden den er utnyttet max allerede og det vil aldri komme noe spill som ser bedre ut enn Gears på den. Selv ikke Gears 2.

Skjer ofte at den aller beste mulige grafikken kommer det første året.

7507348[/snapback]

Og all morro med spill ligger så klart i best murlig grafikk ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...