Vo0do0 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=17...q=unreal+engine http://video.google.com/videoplay?docid=-6...q=unreal+engine Sikkert noen som husker igjen disse videoene fra når nVidia slapp GF 6800 serien. Jeg må si det en del ting i tech-demoene som så mye bedre ut da. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Får ikke så mye ut av det der egentlig. For dårlig kvalitet på selve vidoene. Men det er da ikke Gears Of WAr på PC? Er vel en tech demo på unreal 3 enginge for PC. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Joda. Det er en techdemo på. Men etter som jeg har forstått er alt dette GOW i en tidlig tidlig build + litt fancy spancy lys og fysikk. Man ser jo det på ruinene og modellene. Han sier også i første filmen at det er fra et uannonsert spill som kjører UE3. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Husker dei ja, og dei er meir teknisk imponerandes enn det GeOW er. Men så gjekk det akkurat i 25-30FPS med 6800 SLI i 640x GeOW har minimalt med dynamisk lys og skygger. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vel, tipper at Unreal motoren vil bli seende ut som det der etterhvert. Cliffy sier i allefall at GoW bruker langt ifra maksimum av det en 360 klarer. Så da kan man jo tenke seg hvor pent GoW2 og 3 vil bli seende ut. Og når DX10 kommer seg på bena sammen med 8800GTX kan det bli rimelig heftig regner jeg med. Men hadde Epic sluppet GoW på den tiden der, men slik grafikk tipper jeg at hele hverden hadde kommet i en liten ytelses knipe med sine splitter nye 6800 som ikke klarer spillet på medium når de kjøres i SLI Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Cliffy sier i allefall at GoW bruker langt ifra maksimum av det en 360 klarer. Mener å huske at han sa at GoW drar så og si ALT 360'en klarer jeg. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nei, det må jeg nesten ha en link til. Mener nå å huske at han har sagt i et tidligere intervju at GoW IKKE bruker alt boxen klarer Men jeg kan ta feil Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Rett meg hvis jeg tar feil. Han sa at de har brukt alt av minne (RAM) Xbox360 har og hadde til og med litt problemer med og få alt inn. Men at de kunne dra den litt lengere med CPU ytelsen / det grafiske.. Tror jeg.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Xbox 360'en greier nok meir enn det GeOW presenterer. Men kor mange gonger me får sjå det i framtida er eg meir usikker på. Tipper GeOW blir det finaste spelet for Xbox360 i minst eit år framover. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Xbox 360'en greier nok meir enn det GeOW presenterer. Men kor mange gonger me får sjå det i framtida er eg meir usikker på. Tipper GeOW blir det finaste spelet for Xbox360 i minst eit år framover. 7505172[/snapback] Det har du nok absolutt rett i. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Gud hjelpe meg for en sutrete stemme på han som snakket Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Gud hjelpe meg for en sutrete stemme på han som snakket 7505275[/snapback] Det er han som startet Epic Games. Han er über geek. Er litt om han på GoW ekstra greiene. Han kjører lamborgini og har megahus som han bruke 10% av. Endret 15. desember 2006 av lektroluv Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tim Sweeney er veldig beskjeden. Men utroleg smart fyr er han Han lagde jo faktisk ein vanvittig kult brett til gamle UT som aldri blei publisert Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tim Sweeney er veldig beskjeden. Vet ikke hvor beskjeden jeg vil kalle lamborgini og MTV style hus, men han virker som en alright fyr han. Ingen tvil om det Skal være sagt; hadde jeg hatt så mye penger hadde jeg nok kasta det bort på ting jeg og Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Sitter på jobb no, men er det disse klippene der bla. ein Locust går fram og tilbake etc? Eg husker eg blei imponert over dissse klippene da ja. Får se disse så raskt eg kommer heim fra jobben ja Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er en Locust som går fram og tilbake ja Er stort sett for å vise hvordan belysning og skygger blir etc. Lenke til kommentar
DeadCaparzo Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Rett meg hvis jeg tar feil. Han sa at de har brukt alt av minne (RAM) Xbox360 har og hadde til og med litt problemer med og få alt inn. Men at de kunne dra den litt lengere med CPU ytelsen / det grafiske.. Tror jeg.. 7505166[/snapback] Nå tvang jo EPIC microsoft til å doble RAM størrelsen på x360 bare pga Gears of War. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Cliffy sier i allefall at GoW bruker langt ifra maksimum av det en 360 klarer. Mener å huske at han sa at GoW drar så og si ALT 360'en klarer jeg. 7505103[/snapback] Nå har jeg ikke noen link, men mener å huske sitatet lød: "We are pushing the 360 to the max" eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tror jeg selger min 360 da siden den er utnyttet max allerede og det vil aldri komme noe spill som ser bedre ut enn Gears på den. Selv ikke Gears 2. Skjer ofte at den aller beste mulige grafikken kommer det første året. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tror jeg selger min 360 da siden den er utnyttet max allerede og det vil aldri komme noe spill som ser bedre ut enn Gears på den. Selv ikke Gears 2. Skjer ofte at den aller beste mulige grafikken kommer det første året. 7507348[/snapback] Og all morro med spill ligger så klart i best murlig grafikk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå