Gå til innhold

Årets OT-Baren bruker 2006. Nominasjonstråd.

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som ikke vil være med i kåringen skal få slippe det, akkurat som i fjor. Det kommer en egen årets OT-Baren tråd konkuranse senere (når man nærmer seg mer slutten av året), akkurat som i fjor. De som ønsker "ut" kan bare sende en pm og så fjernes man stille og rolig :)

Og Øyvind det vil komme en egen årskavalkade på nyåret, er allere i god gang med å skrive den :)

Darkness: Får håpe none nominerer deg, du er høyt oppe på listen for min del i hvert fall. En av oldboysene (eller rettere sagt girlsene) som har holdt ut gjennom flere OT-Baren "generasjoner".

Ellers om konkuransen; Som en annen bruker sa til meg; Han brydde seg ikke om han vant eller ikke, rosen han fikk i nomineringen var mer enn nok. Da er egentlig hele poenget med dette her også oppfylt, at brukere som tar seg tid her inne opplever å bli satt pris på. Selve konkuransen er nå kun for sports skyld etter ønske. For de som ikke ønsker "medaljen" så vil de bli utelatt. For de som ikke liker tråden så gjør man bare som med alle andre tråder man ikke liker eller ikke har interesse for; Man holder seg unna. :)

Lenke til kommentar
"Nomineringen varer frem til 1.januar."

7532442[/snapback]

Takk for at du hjelper oss late og retardede... :whistle:

7532451[/snapback]

No matter how retarded the question might be, there will always be a user in OT-Baren to answer it. :p

7532457[/snapback]

Hahaha! :!:

Jeg ser mushi er nevnt og det er jeg vel enig med mht hvor mye som blir postet av henne på så liten tid :)

Lenke til kommentar

Jeg innså plutselig at fredrik(rb) ikke er blitt nominert, som er veldig synd. Mange har tatt utgangspunkt i de siste månedene, hvor han ikke har vært aktiv, men tidligere i året har han vært den knallgode brukeren han alltid er. Han er en veteran og en kompis, i tillegg til å ha de tørreste kommentarene her på forumet. Han fortjener helt klart å bli nominert.

Lenke til kommentar
Ingen har klart å nominere noen skikkelig etter kritereiene ennå. Forteller litt om OT-barens innbyggere.

Jeg vil nominere jarmo fordi han har bart, er finsk, er pensjonist og fremdeles har et godt sinnelag med OT-rottene, er morsom og generelt virker som en trivelig kar. Flere av sånne som ham i OT-baren ville gjort seg.

lookalikezgu4.jpg

jarmo for president!

7505020[/snapback]

jeg nominerer han til venstre?? eller var det høyre? ble vel venstre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...