Gå til innhold

Årets OT-Baren bruker 2006. Nominasjonstråd.

Dotten

Anbefalte innlegg

SnittLeif.

Jeg liker denne karen og jeg synes han kommer med mange fine innlegg. Han har humor, han har egne meninger og det var hyggelig å treffe han.

Helt riktig er han dog ikke, da han mener at julebrus skal være brun. Men jeg bruker ikke det imot han og det bør ikke dere gjøre heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke OT-Baren bruker som skal nomineres da? TWFA er vel meget sjelden aktiv i denne kategorien, om aktiv i det hele tatt. Og tro meg, jeg har førstehåndsinformasjon da jeg omgås han daglig (TWFA er faren min).

7519152[/snapback]

Enhver anledning?

Lenke til kommentar
Jeg vil nominere Firetrucken, fordi han skriver smarte innlegg som skaper orden og man tenker: Det var ett lurt innlegg det!

7507363[/snapback]

han har ikke 100 ot-innlegg engang. han får nok bare din stemme uansett =/

7507583[/snapback]

Firetrucken er en kjernekar. Klart han skal få min stemme! Tror jeg har Teodorulllen i ryggen på det. :ph34r:

Lenke til kommentar

Folk får selv avgjøre hvilken kriterier man ha. Om man anser noen for å poste kvalitet fremfor kvantitet så får de gi vedkommende stemme. Det er ikke noen konkuranse i å ha postet mest. Med mindre man er av Simen1 typen, som makter det umulige (syk kvalitet og kvantitet kombinert) da.

Men siden OT-Baren for meg virker som en stor chatteplass så kommer jeg selv til å fokusere på om brukeren sprer hygge (og ikke kvalme) i sine innlegg. Akkurat hvem det er vet jeg ikke helt, men har mine tanker om forskjellige brukere. Setter spesielt pris på de som har kreativitet nok til å gjøre ting morsomt og underholdende uten at det skal gå ut over andre brukere. Trengs litt mer mellom topplokket til å ikke velge billigveien :)

Lenke til kommentar

Jeg vil faktisk nominere skarstad. Han kommer med morsomme innlegg uten å gå for langt, og er en hyggelig skrue.

Edit: Han var visst allerede nominert. Siden alle jeg kunne tenkt meg å nominere er nominert, får jeg bare vente på avstemningen.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Kan forstå at man ikke syns slike kåringer er greit.

Det som hadde vært noe var om eks Dotten kunne lage en oppsummering der han drar frem brukere som fortjener litt ekstra oppmerksomhet.

Mye har skjedd gjennom livet her inne, og jeg hadde blitt imponert om noen lagde en artikkel ut av det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...