Demonfudge Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 SnittLeif. Jeg liker denne karen og jeg synes han kommer med mange fine innlegg. Han har humor, han har egne meninger og det var hyggelig å treffe han. Helt riktig er han dog ikke, da han mener at julebrus skal være brun. Men jeg bruker ikke det imot han og det bør ikke dere gjøre heller. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 En jeg legger merke til i OT som allerede ikke er nevnt er vel Tomat-Ulf.Han har da sine blemmer som alle andre ,men har jevnt over veldig morsomme innlegg. Fast inventar er han også. 7509610[/snapback] Kviser kalles det. Men takk! <3 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Tror nesten jeg må nominere Frichassè. En hel del av innleggene hans får meg til å smile, enkelt og greit. Endret 17. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg nominerer Dotten, for hans berømmelige påskekrim, og nå, "Hvem stjal siste ordet". I tillegg en kjernekar, med glimt i øyet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Takker for de fine ord Edge Flere brukerkåringer finner man her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682983 https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...wentry&eid=1508 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680402 Mod/admin kåring; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682015 Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis jeg ikke kan nominere meg selv får jeg nominere den nest beste: Tom Waits for Alice Kan meget mye om gitar og holder orden i PRS. 7519137[/snapback] Har vel fint lite med OT-baren, begge de to. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det ikke OT-Baren bruker som skal nomineres da? TWFA er vel meget sjelden aktiv i denne kategorien, om aktiv i det hele tatt. Og tro meg, jeg har førstehåndsinformasjon da jeg omgås han daglig (TWFA er faren min). Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det ikke OT-Baren bruker som skal nomineres da? TWFA er vel meget sjelden aktiv i denne kategorien, om aktiv i det hele tatt. Og tro meg, jeg har førstehåndsinformasjon da jeg omgås han daglig (TWFA er faren min). 7519152[/snapback] Enhver anledning? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hehe, nei egentlig ikke. Men fikk bare lyst til å si det for kredibilitetens skyld. Må slutte å si det der. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg vil nominere Firetrucken, fordi han skriver smarte innlegg som skaper orden og man tenker: Det var ett lurt innlegg det! 7507363[/snapback] han har ikke 100 ot-innlegg engang. han får nok bare din stemme uansett =/ 7507583[/snapback] Firetrucken er en kjernekar. Klart han skal få min stemme! Tror jeg har Teodorulllen i ryggen på det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Firetrucken er en kjernekar. Klart han skal få min stemme! Tror jeg har Teodorulllen i ryggen på det. 7519777[/snapback] Fordi dere er venner irl, det blir litt feil. Dessuten har ikke Firetrucken hevdet seg på noen spesiell måte, i tillegg til få innlegg. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Enig med deg, Redline Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Folk får selv avgjøre hvilken kriterier man ha. Om man anser noen for å poste kvalitet fremfor kvantitet så får de gi vedkommende stemme. Det er ikke noen konkuranse i å ha postet mest. Med mindre man er av Simen1 typen, som makter det umulige (syk kvalitet og kvantitet kombinert) da. Men siden OT-Baren for meg virker som en stor chatteplass så kommer jeg selv til å fokusere på om brukeren sprer hygge (og ikke kvalme) i sine innlegg. Akkurat hvem det er vet jeg ikke helt, men har mine tanker om forskjellige brukere. Setter spesielt pris på de som har kreativitet nok til å gjøre ting morsomt og underholdende uten at det skal gå ut over andre brukere. Trengs litt mer mellom topplokket til å ikke velge billigveien Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg vil faktisk nominere skarstad. Han kommer med morsomme innlegg uten å gå for langt, og er en hyggelig skrue. Edit: Han var visst allerede nominert. Siden alle jeg kunne tenkt meg å nominere er nominert, får jeg bare vente på avstemningen. Endret 18. desember 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hadde det ikke vært for at Jarmo allerede er nominert, så ville jeg nominert ham. Egentlig vil jeg nominere meg selv, men Dotten er så streng Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 La oss kåre årets teiteste tråd. Jeg nominerer denne. Makan til favorisering. Vil gjerne være unntatt å få bli med i konkuransen her. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bare å holde seg unna det sikkert. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det må jo være lov å trekke seg fra nomineringen, eller? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) De får gjerne kåre året ot-bruker for min del. Men jeg vil ikke være med. EDIT: Det hadde vært bedre med årets OT-Tråd, samt heder og æret til trådstarter. Men, det er meg. Endret 18. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kan forstå at man ikke syns slike kåringer er greit. Det som hadde vært noe var om eks Dotten kunne lage en oppsummering der han drar frem brukere som fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Mye har skjedd gjennom livet her inne, og jeg hadde blitt imponert om noen lagde en artikkel ut av det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg