Dotten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 "Søppel" refererer til den gamle OT-Baren tittelen (Blir litt synonymt over det). Det er ikke noe negativt intensjon bak, så de som tolker den negativt har misforstått. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil herved nominere Marley... Han er en bruker jeg har lagt merke til i OT-baren. Han har ofte treffende kommentarer og virker som en all right fyr. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 _Julenissen_ Svingod på kverulering^^ (Siden det blir sagt mye tøv her så er han en klar kandidat) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg nominerer Steffyboy. Han har sine kommentarer som får deg til å knekke sammen av latter, som får deg til å tenke og som får deg til å smile fra øre til øre og trykke på refresh-knappen som en galning. Helt genial Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ingen har klart å nominere noen skikkelig etter kritereiene ennå. Forteller litt om OT-barens innbyggere. Jeg vil nominere jarmo fordi han har bart, er finsk, er pensjonist og fremdeles har et godt sinnelag med OT-rottene, er morsom og generelt virker som en trivelig kar. Flere av sånne som ham i OT-baren ville gjort seg. http://img82.imageshack.us/img82/2479/lookalikezgu4.jpg jarmo for president! 7505020[/snapback] Er han ene der jarmo? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fulle quoter, og attpåtil med bilde, er fyfy! Men han til venstre tenker jeg er jarmo himself. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Bundy for han underholder oss alle i SO6 Det kommer mye konge pisspreik ut av hans munn Endret 15. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bundy for han underholder oss alle i SO6 Det kommer mye bra pisspreik ut av hans munnEr ikke Bundy en chick? Eller er det enda noe kødd han har funnet på. Kan aldri stole på han .. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Han er konge, dermed basta.. Jeg bestemmer sjølv hvem jeg vil nominerer Endret 15. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg nominerer Steffyboy. Han har sine kommentarer som får deg til å knekke sammen av latter, som får deg til å tenke og som får deg til å smile fra øre til øre og trykke på refresh-knappen som en galning. Helt genial 7509149[/snapback] Jeg ble litt satt ut nå, jeg. Det er vel egentlig for sånne som deg at jeg henger her på forumet. Det er et samhold mellom noen av brukerne her, spesielt den litt eldre garden som har delt så mange opplevelser og erfaringer gjennom årene, som gjør dette forumet til et veldig spesielt sted å være. Hvis det er noen tvil om hvorfor man skulle gidde å henge her, så er jenta her begrunnelsen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fulle quoter, og attpåtil med bilde, er fyfy! Men han til venstre tenker jeg er jarmo himself. 7509219[/snapback] tuller du?!? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Er nok mannen til høyre og i farger.... Chuck Norris er verdens svar på vår egen Jarmo. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Oi. Jeg trodde det bare var et køddebilde som var funnet på google eller noe jeg :S Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Det er ikke alle her inne som er under 16 vet du Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil nominere Aalton jeg. Har sett en del til han i OT baren. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fulle quoter, og attpåtil med bilde, er fyfy! Men han til venstre tenker jeg er jarmo himself. tuller du?!? Nei? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Han virker som han er ihvertfall under 20 utifra sånn han skriver. Fe.ks er signaturen hans:jeg er syk i hodet Endret 15. desember 2006 av Gjest Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 ? Jarmo har da aldeles ikke "Jeg er syk i hodet" signatur. Og heller ingen ungdommelig avatar. Sikkert Bundy du mener? Et spørsmål, hvorfor quoter du deg selv, og skriver noe i posten under? Hvorfor ikke bare skrive alt i en post ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 En jeg legger merke til i OT som allerede ikke er nevnt er vel Tomat-Ulf. Han har da sine blemmer som alle andre ,men har jevnt over veldig morsomme innlegg. Fast inventar er han også. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 ?Jarmo har da aldeles ikke "Jeg er syk i hodet" signatur. Og heller ingen ungdommelig avatar. ikke bare skrive alt i en post ? 7509607[/snapback] oobs.. jeg blandet de jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg