Gå til innhold

Årets OT-Baren bruker 2006. Nominasjonstråd.

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen har klart å nominere noen skikkelig etter kritereiene ennå. Forteller litt om OT-barens innbyggere.

Jeg vil nominere jarmo fordi han har bart, er finsk, er pensjonist og fremdeles har et godt sinnelag med OT-rottene, er morsom og generelt virker som en trivelig kar. Flere av sånne som ham i OT-baren ville gjort seg.

http://img82.imageshack.us/img82/2479/lookalikezgu4.jpg

jarmo for president!

7505020[/snapback]

Er han ene der jarmo?

Lenke til kommentar
Jeg nominerer Steffyboy. Han har sine kommentarer som får deg til å knekke sammen av latter, som får deg til å tenke og som får deg til å smile fra øre til øre og trykke på refresh-knappen som en galning. Helt genial  :D

7509149[/snapback]

Jeg ble litt satt ut nå, jeg. Det er vel egentlig for sånne som deg at jeg henger her på forumet. Det er et samhold mellom noen av brukerne her, spesielt den litt eldre garden som har delt så mange opplevelser og erfaringer gjennom årene, som gjør dette forumet til et veldig spesielt sted å være. Hvis det er noen tvil om hvorfor man skulle gidde å henge her, så er jenta her begrunnelsen.

Lenke til kommentar
?

Jarmo har da aldeles ikke "Jeg er syk i hodet" signatur. Og heller ingen ungdommelig avatar.

ikke bare skrive alt i en post ?

7509607[/snapback]

oobs.. jeg blandet de jeg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...