Gå til innhold

Årets OT-Baren bruker 2006. Nominasjonstråd.

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg er svært usikker på om jeg skal nominere LarsP eller Steffyboy, begge to har noen av de artigste innleggene inne på forumet..

Men for at det ikke skal se ut som en kompisnominering, nominerer jeg LarsP :) Steffy blir nok nominert om ikke mange timene uansett.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke mulig å nominere seg selv :)

Men det er nå ingen bakdel mot å se på kvalitet fremfor kvantitet. Finnes tilfeller hvor et enkelt OT-Baren innlegg er bedre enn en annens samlede 1000. Noe som sier sitt :wee:

Nå er forresten nomineringen til årets mod/admin også startet;

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682015&hl=

Anbefaler follk også å få seg en oversikt over andre avstemninger;

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=678500

Lenke til kommentar
Fordi? (ref pkt. 3 i førstepost) ;)

Liten begrunnelse, så vi vet hvorfor du mener han bør være nominert :)

7506719[/snapback]

Unnskyld :blush:

Vel, han har holdt Harry Potter tråden i gang og holdt den litt seriøs, og siden det er tråden jeg sjekker oftest (har blitt litt slapp på diskusjon.no i det siste) er det han jeg merker som den "flinkeste" brukern.

Lenke til kommentar

Skarstad, han ser jeg jevnt og trutt rundt om i Ot baren, og han har imponerende 86 % av inleggene i OT-baren. Om få minutter runder han 6000 inlegg i Ot baren. Han er aldri helt enig med topic og unaturlige ting( som ufo kornringer og ånder) har han absolutt ingen tro på ;) En Ot-slave, rett og slett. Gratulerer ;)

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Fordi? (ref pkt. 3 i førstepost) ;)

Liten begrunnelse, så vi vet hvorfor du mener han bør være nominert :)

7506719[/snapback]

Unnskyld :blush:

Vel, han har holdt Harry Potter tråden i gang og holdt den litt seriøs, og siden det er tråden jeg sjekker oftest (har blitt litt slapp på diskusjon.no i det siste) er det han jeg merker som den "flinkeste" brukern.

7506739[/snapback]

Harry potter diskusjon på OT-baren? har du lest topicenog første post? ;) Det er bare i OT-baren nominasjonen pågår tror jeg.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har hørt om Firetrucken eller TuppenX2, og jeg er mye i OT.

Men dette blir uansett en teit konkurranse. "Årets OT-Baren bruker" blir for meg noe helt annet enn "Søppelbrukeren". Søppelbruker er negativt.

#Innlegget redigert av moderator ihht forumets retningslinjer#

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg har hørt om Firetrucken eller TuppenX2, og jeg er mye i OT.

Men dette blir uansett en teit konkurranse. "Årets OT-Baren bruker" blir for meg noe helt annet enn "Søppelbrukeren". Søppelbruker er negativt.

#Innlegget redigert av moderator ihht forumets retningslinjer#

7508115[/snapback]

Tittelen "Søppelbrukeren" er rimelig undisputed, så det hadde ikke vært noe poeng i å nominere og stemme, når alle vet hvem det er og alltid har vært.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...