DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kan man nominere seg selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg er svært usikker på om jeg skal nominere LarsP eller Steffyboy, begge to har noen av de artigste innleggene inne på forumet.. Men for at det ikke skal se ut som en kompisnominering, nominerer jeg LarsP Steffy blir nok nominert om ikke mange timene uansett. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skal vi utelukke alle i OT-baren som har fått ferie eller warn? Blir fattig nominasjon da.... 7504884[/snapback] Finnes englebarn i ot-baren også Men on-topic: Jeg nominerer Steffyboy! Han, sammen med en knippe andre gir oss stadig latter og glis i OT-baren. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg nominerer meg selv, for å ikke ha deltatt så mye i OT-baren dette året. Noe som kanskje er best for alle brukere! :-| Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Nei det er ikke mulig å nominere seg selv Men det er nå ingen bakdel mot å se på kvalitet fremfor kvantitet. Finnes tilfeller hvor et enkelt OT-Baren innlegg er bedre enn en annens samlede 1000. Noe som sier sitt Nå er forresten nomineringen til årets mod/admin også startet; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682015&hl= Anbefaler follk også å få seg en oversikt over andre avstemninger; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=678500 Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nominerer Mushi fordi hun er vært aktiv i SO, og at hun svarer seriøst på det brukere spør om. Men fram for alt...hun er så sniiiil Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Goscinny fortjener en nominasjon. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Goscinny fortjener en nominasjon. 7506663[/snapback] Fordi? (ref pkt. 3 i førstepost) Liten begrunnelse, så vi vet hvorfor du mener han bør være nominert Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fordi? (ref pkt. 3 i førstepost) Liten begrunnelse, så vi vet hvorfor du mener han bør være nominert 7506719[/snapback] Unnskyld Vel, han har holdt Harry Potter tråden i gang og holdt den litt seriøs, og siden det er tråden jeg sjekker oftest (har blitt litt slapp på diskusjon.no i det siste) er det han jeg merker som den "flinkeste" brukern. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Skarstad, han ser jeg jevnt og trutt rundt om i Ot baren, og han har imponerende 86 % av inleggene i OT-baren. Om få minutter runder han 6000 inlegg i Ot baren. Han er aldri helt enig med topic og unaturlige ting( som ufo kornringer og ånder) har han absolutt ingen tro på En Ot-slave, rett og slett. Gratulerer Endret 15. desember 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Fordi? (ref pkt. 3 i førstepost) Liten begrunnelse, så vi vet hvorfor du mener han bør være nominert 7506719[/snapback] Unnskyld Vel, han har holdt Harry Potter tråden i gang og holdt den litt seriøs, og siden det er tråden jeg sjekker oftest (har blitt litt slapp på diskusjon.no i det siste) er det han jeg merker som den "flinkeste" brukern. 7506739[/snapback] Harry potter diskusjon på OT-baren? har du lest topicenog første post? Det er bare i OT-baren nominasjonen pågår tror jeg. Endret 15. desember 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Nominerer Neppe. Syns han har noen råe innlegg Endret 15. desember 2006 av Loerand Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Ok, gir opp, nominerer ingen. Edit: Nominerer Hylo fordi han ble full og satte seg ved et random par og sovna på ot-baren møte på t.gi fridays. Endret 15. desember 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nominerer: TuppenX2 Fordi han har skillz på tastaturet if you know what i mean og han har fornuftige og gode innlegg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg vil nominere Firetrucken, fordi han skriver smarte innlegg som skaper orden og man tenker: Det var ett lurt innlegg det! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg vil nominere Firetrucken, fordi han skriver smarte innlegg som skaper orden og man tenker: Det var ett lurt innlegg det! 7507363[/snapback] han har ikke 100 ot-innlegg engang. han får nok bare din stemme uansett =/ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg tror ikke jeg har hørt om Firetrucken eller TuppenX2, og jeg er mye i OT. Men dette blir uansett en teit konkurranse. "Årets OT-Baren bruker" blir for meg noe helt annet enn "Søppelbrukeren". Søppelbruker er negativt. #Innlegget redigert av moderator ihht forumets retningslinjer# Endret 15. desember 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Vil gjerne nominere Robbiedeluxe, mange gode poster Hadde nominert DNA om man kunne nominere flere, men det kan man ikke. Endret 15. desember 2006 av FredericC Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Et innlegg fjernet og et redigert. Negativ brukerfokusering er fy fy Løp et annet sted om man ønsker å flame hverandre (som i "ikke på dette forumet") Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg tror ikke jeg har hørt om Firetrucken eller TuppenX2, og jeg er mye i OT. Men dette blir uansett en teit konkurranse. "Årets OT-Baren bruker" blir for meg noe helt annet enn "Søppelbrukeren". Søppelbruker er negativt. #Innlegget redigert av moderator ihht forumets retningslinjer# 7508115[/snapback] Tittelen "Søppelbrukeren" er rimelig undisputed, så det hadde ikke vært noe poeng i å nominere og stemme, når alle vet hvem det er og alltid har vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg