Gå til innhold

Årets OT-Baren bruker 2006. Nominasjonstråd.

Dotten

Anbefalte innlegg

Et nytt år ender seg slutten og i år som i fjor vil vi kåre den brukeren som fortjener tittelen "Årets OT-Baren bruker", også kjent som "Søppelbrukeren" (i positiv forstand).

Hva kriteriene er får du selv avgjøre. Men en vil bli tildelt prisen, enten vedkommende liker det eller ikke.

Reglene er få og enkle;

1. Kun en nominasjon per bruker. Nominer den brukeren du mener fortjener tittelen mest. Er din favoritt nominert så ikke nominer din nr.2. Vi behøver ikke listefyll. Og nei, du kan ikke nominere deg selv.

2. Baser deg på det som er skjedd i 2006, noe som egentlig sier seg selv.

3. Begrunn din nominasjon. Ubegrunnede nomineringer vil bli ignorert.

4. Ingen flaming!

Værre er det ikke. Nomineringen varer frem til 1.januar. Da vil det bli opprettet to kvalifiseringstråder. Den varer viderer frem til den 5. januar, hvor de fem beste fra hver gruppe går videre til semifinale. Finalen går av stabelen den 6. januar og vil vare frem til den 13. De tre beste fra semifinalen, såfremt de har mer enn 10% av stemmene, går videre til finalen.

For komplett oversikt over "årets xxxx 2006" konkuranser/avsteminger så Klikk her

Vinneren vil vinne et års tilbedelse fra OT-brukerne. Vil LarsP nok en gang forsvare tittelen? Det er det du som er med å avgjøre!

Nominerte så langt;

• _Julenissen_
  • Bundy
  • Dotten
  • Firetrucken
  • Fredrik
  • Frichassè
  • Hylo
  • Jarmo
  • LarsP
  • Marley
  • Mushi
  • PencilCase
  • Robbiedeluxe
  • Skarstad
  • SnittLeif
  • SteffyBoy
  • Tomat_Ulf
  • TuppenX2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man nominere en bruker bare fordi han er nørd og sitter foran PCen hele dagen for å henge på SO?

..Nei. En bruker som er verdig for å nomineres er de som sier mye lurt og er god venn med alle og sånt..

Lenke til kommentar
..Nei. En bruker som er verdig for å nomineres er de som sier mye lurt og er god venn med alle og sånt..

7504852[/snapback]

En slags velutdannet hippie?

7504858[/snapback]

Nei, jeg tenkte mer på en sånn en:

reg_lrg.jpg

Lenke til kommentar
Bundy seff, SO% er jo hans andre hjem.... ;)

7504820[/snapback]

Er det ikke litt feil å nominere en bruker på grunn av hans deltagelse i en enkelt tråd (attpåtil en deltagelse som førte til en langvarig ban)?

7504827[/snapback]

Det får velgere bestemme om han får mange stemmer..... ;)

Skal vi utelukke alle i OT-baren som har fått ferie eller warn? Blir fattig nominasjon da.... :whistle:

Lenke til kommentar
Skal man nominere en bruker bare fordi han er nørd og sitter foran PCen hele dagen for å henge på SO?

7504852[/snapback]

Les topicen da, Årets OT-Baren Bruker....

Ot bar = offtopic, og slavende menneske

Lenke til kommentar

Ingen har klart å nominere noen skikkelig etter kritereiene ennå. Forteller litt om OT-barens innbyggere.

Jeg vil nominere jarmo fordi han har bart, er finsk, er pensjonist og fremdeles har et godt sinnelag med OT-rottene, er morsom og generelt virker som en trivelig kar. Flere av sånne som ham i OT-baren ville gjort seg.

lookalikezgu4.jpg

jarmo for president!

Endret av cun
Lenke til kommentar
Ingen har nominert noen ennå...? jeg vil nominere firetrucken.

7505005[/snapback]

3. Begrunn din nominasjon. Ubegrunnede nomineringer vil bli ignorert.

7504764[/snapback]

Han har jo nesten ikke postet i OT-baren i det hele tatt. Venn av deg, eller?

7505027[/snapback]

oobs. jeg glemte å begrunne jeg :(

Nei, han er ikke venn av meg, og jeg kjenner han nesten ikke. Må han poste mye for å vere en bra bruker i Ot-baren?

Lenke til kommentar
Du har ett poeng der, men de som b ruker OT-baren mest vet jo hvem han er, fordi de er så mye her og ser innleggene hans.

7505137[/snapback]

Aldri sett en eneste innlegg av han, og jeg er stortsett her^^

Vet ikke helt hvem som er nomineringsverdige enda, må tenke litt over saken.

Lenke til kommentar

Vel, min nominering går til PencilCase. Ny bruker i år som det overhodet ikke er mulig å forutse hva han skriver. Og når han skriver noe er det ikke alltid like lett å skjønne hva i all verden det er han sier. Mannen leker seg når han poster og det er hærlig med en original bruker og et friskt pust.

Så han får nominasjonen et lite hestehode foran Marley, b-real, Orresnei, fredrikrb, Steffyboy, Jarmo, Larsp, Cun, Darkness, Ø.B, Smårips_eier, Øyvind Dahle og Tomat-Ulf. Han skiller seg så merkelig ut til fordel for de sistnevnte, så da må han leve med å bli nominert. Jeg håper han tåler påkjenningen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...