Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Funker dette? De er de første bildene jeg har gjort noe slikt med så ønsker tilbakemeldinger. Marius Endret 15. desember 2006 av Marius olsen Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 konglen burde vært lysere, bruk lengre eksponering. Regner med at du bruker stativ. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Nei Bruker ikke stativ. Bruker blitz og jeg tar bilder i RAW format så jeg sper bare på litt lys der. Har ikke noe ordentlig studio. Bilde er tatt med to svarte badehåndkle i bakgrunn. Noen bemerkninger om Julestjerna? (Blomsten) Marius Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg la inn et nytt bilde av blomsten. Ble det bedre? Marius Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Tror kanskje jeg likte den røde julestjerna best. Den brun-lilla så litt vissen ut. Fine bilder, men som sagt, kongla burde vært litt lysere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå