-sparks- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 men mangler lydutgang på TVen har lyst til å spille litt ps2 uten å vekke dama, finnes det noen løsning som lar meg meg bruke ett headsett?(som ikke innkluderer å måtte kjøpe rådyr forsterker) er student så ja... money matters Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 PS2 USB headset? Har ikke prøvd det selv, men det burde jo funke greit nok det. Billig var det også. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 PS2 USB headset? Har ikke prøvd det selv, men det burde jo funke greit nok det. Billig var det også. 7505028[/snapback] Vet ikke om det der gir lyd den "vanlige lyden" fra alle spill. Det er jo ment for onlinespilling i spill ala Socom. Til trådstarter: Hvis du lar være å ta lyden inn i TV'en i utgangspunktet burde det være greit å koble lyden i f.eks. et pchøytalersett og så over til headset, evt rett i headsetet. Det du trenger da er de rette overgangene, som du f.eks. finner på Elkjøp eller en musikkbutikk nær deg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du trenger et stk 2xphono HUNN ---> Minijack HUNN ---> Headsett. Evt hannkabler og kjønnskiftere. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 tusen takk, men gjorde noen søk på det du nevnte og ble ikke klok av det jeg fant... har du noen linker til spesifikt hva jeg må kjøpe? hadde vært kjempegreit Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Denne og 2X denne skulle funke. Du burde kanskje ha et headset med innebygd volumkontroll, da jeg ikke er sikker på om det er mulig å stille volumet andre steder..? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 takk, tror jeg skal spørre litt rundt Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Men han trenger jo noen metode for å justere lyd opp og ned på headset med mindre han har volumhjul på headsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå