LeGranDuc Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg kjøpte meg nye høyttalere nå nettopp. Logitech Z-10 Når jeg kobler disse opp med USB setter den seg som standard lydenhet. Dette er et problem da jeg trenger lyd til 2 forskjellige TV'er. Har et Sapphire Pure Crossfire Advantage hovedkort med onboard lydkort. Realtek High Defenition Audio 7.1 Det jeg lurer på er om det er mulig å få lyd ut av Z-10'ene og TV'en samtidig? Alså ha Z-10 og Realtek aktivert samtidig. I "Lyder og lydenheter" i kontrollpanelet kan jeg kun veksle mellom de 2. (Z-10 vises da som egen lydenhet her). Hvis dette ikke lar seg gjøre, er det da evt. andre lydkort jeg kan kjøpe som lar meg få lyd i 2 enheter? (mye bra norsk ute å går her ) Det finnes en mulighet og koble Z-10'ene til på vanlig måte, men da mister jeg jo mye av funksjonaliteten til høyttalerene. Med både USB og vanlig tilkobling fungere ikke volumkontrollen tilfredsstillende. Må trykke utrolig mye/lenge før volumet endrer seg noe særlig. Det jeg ønsker og ha tilkoblet sammtidig er: Z-10, Hi-Fi, TV og Hodetelefoner. Kjører WinXP Home Endret 14. desember 2006 av LeGranDuc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå